به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : جمعه ، 27 مهر 1403
ثبت شرکت

جستجو در سایت

پلمپ دفاتر 1396

انجمن ثبت شرکت ایران

ثبت شرکت در سراسر ایران :
موضوع مناسب برای ثبت شرکتها

سایر امور ثبتی :
بازدید اخیر

ثبت شرکت -سرمایه گذاری در بلژیک و اخذ ملیت اروپا

 

 

سرمایه گذاری در بلژیک و اخذ ملیت اروپا

می خواهید شرکت خود را باکمترین هزینه ثبت کنید؟ ثبت شرکت ارشیا در کنار شماست

ثبت محدود – ثبت تعاونی – تغییرات –پلمپ دفاتر

 

 

 

 

 

 

بی تردید بلژیک یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی برای اقامت می باشد. این کشور با دارا بودن ثبات و تعادل سیاسی و اقتصادی و سیستم مالیاتی مناسب و نسبتاً پایین که شامل موارد زیادی از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی می گردد در زمره یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و اقامت به شمار می رود. داشتن سطح زندگی بسیار بالا ، جامعه ای سالم و ایمن همراه با داشتن میراث فرهنگی و تاریخی، این کشور را به یکی از خوش نام ترین و جذاب ترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است.
نه تنها تأسیس شرکتهای بزرگ بلکه شرکتهای کوچک و متوسط، همچنین سرمایه گذاریهای کوچک خصوصی نیز مورد استقبال بلژیک قرار می گیرند.
سرمایه گذاران ، کار آفرینان، و افراد دارای استقلال مالی ، برای اخذ اقامت در چهارچوب زمانی مشخص واجد شرایط می باشند که این کشور به مدد سابقه و تجربه مرتبط در میزبانی سازمانها، شرکتها، و خدمه بین المللی به این مهم دست یافته است. با در نظر گرفتن شرایط فردی ، بعد از گذشت 3 سال اقامت قانونی در بلژیک می توان نسبت به اخذ ملیت اقدام نمود.

اقامت در بلژیک :
اخذ کلیه مجوزهای اقامت به تأیید موردی دولت و در برخی موارد به ارائه مدارک و ادله بیشتر در زمینه سکونت در بلژیک نیاز دارد. در مورد تبعه غیر اروپایی ، درخواست برای اخذ ویزای اقامت طولانی مدت از ملزومات اصلی به شمار می رود.
مجوز اقامت بلژیک امکان ورود آزاد به 15 کشور جزء منطقه شینگن شامل : اطریش، بلژیک ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، ایسلند ، ایتالیا ، یونان ، لوکزامبورگ ، هلند ، نروژ ، پرتغال ، اسپانیا ، و سوئد را فراهم می کند ؛ که کلیه این کشورها به استثنای نروژ و ایسلند جزء اتحادیه اروپا می باشند.
مجوز اقامت شما برای 3 سال اول به صورت موقت صادر می گردد و می بایست هر سال با انجام مجدد مراحل اداری شامل تمدید اعتبار قانونی شرایط اولیه تمدید گردد. پس از گذشت 3 سال ، و با انجام مراحل اداری تمدید ، مجوز اقامت موقت شما به 5 سال ارتقاء می یابد؛ که این نوع اقامت امکان درخواست ملیت به صورت قانونی و رسمی را هم برای تبعه اروپایی و هم تبعه غیر اروپایی ممکن می سازد. اخذ ملیت نیز بر پایِِه تأیید موردی دولت و تأیید رسمی دستور حکومتی استوار است.

اقامت برای افراد دارای استقلال مالی :
بلژیک فرصت اقامت را همچنین در اختیار افرادی که دارای استقلال مالی هستند قرار می دهد. داشتن سرمایه مکفی ، درآمد ماهیانه ثابت، اسکان دائم ، و بیمه درمانی کامل بر اساس قوانین و استانداردهای بلژیک، شروط لازم برای اخذ این نوع اقامت می باشد.

اقامت برای سرمایه گذاران، کار آفرینان، و افراد خویش فرما(دارای شغل آزاد) :
بلژیک با داشتن اقتصاد باز ، از جذب کلیه امور و شرکتهای تجاری و بازرگانی اعم از وسیع، متوسط و کوچک استقبال می کند. بنابراین سرمایه گذاران ، کار آفرینان ، و افراد دارای شغل آزاد معمولاً حین انجام مراحل تأسیس و ثبت واحد اقتصادی خود از طریق یک شرکت خصوصی یا عام المنفعه و یا حتی دفاتر و شعب خارجی می توانند جهت اخذ اقامت اقدام نمایند. برای تبعه غیر اروپایی ، درخواست صدور کارت بازرگانی ( کارت هویت ) مربوطه شرط اصلی به شمار می رود.

اقامت و مالیات فردی:
به عنوان یک مقیم بلژیکی ، درآمد کلی شما مشمول مالیات می باشد. در بلژیک به ثروت شخصی هیچگونه مالیاتی تعلق نمی گیرد ؛ و نرخ مالیات بر ارث بسیار پایین است( 0 – 3% ) .
سرمایه کسب شده از طریق سهام و ملک مالیات ندارد؛ و درآمد حاصل از اجاره ملک شخصی نیز از پرداخت مالیات معاف می باشد.
نرخ مالیات فردی از 25 – 50% بر درآمد خالص محاسبه میگردد.
برای استقرار خود و یا تجارت خود در بلژیک ، به تأیید کارکنان دولتی ، کارمندان بانک، و یا افراد متخصص در زمینه ثبت شرکت نیاز دارید. همچنین برای تشکیل شبکه ارتباطات و مستقر شدن در محیط و جامعه جدید قطعاً به مشاورین مجرب نیاز دارید.
خدمات تخصصی ما منبع و مکملی برای سایر شرکتهای حقوقی و مشاوره ای محسوب می شود. این خدمات شامل : اطلاع رسانی ، مشاوره و کمک رسانی در زمینه انجام مراحل مهاجرت و تغییر مکان برای انجام امور بازرگانی و برنامه مالیاتی مرتبط با آن به کلیه شرکتها و مشتریان آنها می باشد.

تماس با ثبت شرکت ارشیا

موضوع : مقالات

تاریخ : 28-09-1393, 23:30

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

مشاوره ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

موضوعات پرکاربرد ثبتی :
ثبت شرکت در سراسر ایران

ثبت شرکت در تهران
مطالب ویژه
تماس
واتس آپ
موبایل
کرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکی , کاشت مو , مزوتراپی