انجام امور حسابداری شرکتهای خدماتی
هر شرکت پس از تاسیس جهت بررسی میزان بازدهی خود نیاز به انجام امور حسابداری دارد تا به صورت منظم اسناد و فاکتورها نگهداری و تجزیه و تحلیل گرددتامیزان سود و زیان و درآمد و هزینه شرکت مشخص گردد.تا به ادامه حیاط شرکت و نحوه بهتر کردن شرایط شرکت کمک کند و مدیران را جهت بهتر کردن شرایط شرکت یاری کند. برخی از شرکتها ، خود دارای کادر حسابداری و مالی می باشد. اما برخی دیگر از شرکتها به دلیل وجود پاره ای از مشکلات قادر به وجود واحد حسابداری در شرکت خود نیستند.شرکت ثبت و حسابداری ارشیا می تواند شما را در انجام حسابداری یاری کند.
شرکت ارشیا آماده ارائه خدمات حسابداری به شرکتهای خدماتی می باشد و این خدمات می تواند با هزینه و شرایط زیر صورت می گیرد.
1-انجام حسابداری جهت شرکتهای خدماتی به صورت ماهانه فقط 5,000,000 ریال
2- انجام حسابداری جهت شرکتهای خدماتی به صورت دوره ای به صورت توافقی تعیین می گردد
که شامل موارد زیر است:
*تجزیه و تحلیل اسناد و مدارک
*ارتباط با مدیران شرکت
*اخذ پلمپ دفاتر هر سال شرکت
*پاسخگویی در ساعات اداری به مدیران رسمی
هدیه ویژه ( طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی )