به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403
ثبت شرکت

جستجو در سایت

پلمپ دفاتر 1396

انجمن ثبت شرکت ایران

ثبت شرکت در سراسر ایران :
موضوع مناسب برای ثبت شرکتها

سایر امور ثبتی :
بازدید اخیر

ثبت شرکت -ثبت شرکت در امارات متحده

ثبت شرکت- ثبت محدود- ثبت تعاونی- کد اقتصادی

ثبت شرکت در امارات متحده

متقاضیان ایرانی ساکن کشور ایران که خواستار اخذ اقامت کشور امارات متحده عربی هستند، می تواند با ثبت شرکت در امارات، اقامت این کشور را از طریق این سازمان دریافت نمایند. همانظور که قبلاً نیز اعلام شد، اخذ اقامت کشور امارات بصورت کاری یا کارمندی برای متقاضیان گذرنامه ایرانی غیر قابل انجام و بسته می باشد.

طبق تماسهای تلفنی فراوانی که متقاضیان محترم از داخل ایران به این سازمان دارند، اعلام می گردد در حال حاضر دارنده گذرنامه ایرانی به هیچ وجه نمی تواند از طریق پیدا نمودن کار و یا کارفرما ویزای اقامت کارمندی امارات را دریافت نماید. این سازمان از همه دوستان خواهشند است وقت و سرمایه خود را در این زمینه تلف نفرمایند. متاسفانه مشاهده شده است که بسیاری از متقاضیان با پرداخت هزینه های بزرگ یا کوچک موجب بلا تکلیفی خود و درگیر مسائل قانونی با افرادی شده اند که به آنها وعده های پوچ و بی اساس ارائه نموده اند.

این سازمان با رایزنی های دقیق توانسته ویزای اقامت متقاضیان ایرانی را فقط از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری دریافت نماید. شما هم می توانید از این طریق برای خود و تمامی اعضای خانواده اقامت دائم امارات را بدست بیاورید.

درباره امارات متحده

 

 

امارات متحده عربی نام کشوری عربی است در جنوب غربی قاره آسیا و در شرق شبه جزیره عربستان، در خاورمیانه و در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده‌است. براساس اطلاعات موجود در ۵۱ - ۵ ,۲۶ طول شرقی، و در ۲۲ - ۵ ,۲۶ درجه عرض شمالی از نصف‌النهار مبدأ واقع شده‌است. مساحت امارات متحده عربی به غیر از مساحت جزیره‌های تابعه در حدود ۷۷۷۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد.

وضعیت حقوق بشر:
وضعیت حقوق بشر در امارات متحده عربی همواره مورد انتقاد سازمان‌های حامی حقوق بشر بوده‌است. شهروندان حق انتخاب و یا تغییر دولت و عضویت در احزاب سیاسی را به دست نیاورده‌اند. در طول تاریخ این کشور تنها یک انتخابات در سال ۲۰۰۶ برگزار شده‌است.که مجمع تشکیل شده بوسیله انتخابات هیچ گونه حق قانونگذاری ندارد. کارگران خارجی از بسیاری از حقوق کار محروم هستند امارات متحده عربی بسیاری از معاهدات بین‌المللی درباره حقوق کارگران را امضا نکرده‌است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ثبت شرکت ارشیا تماس حاصل فرمایید.

تماس با ثبت شرکت ارشیا

موضوع : مقالات

تاریخ : 28-09-1393, 00:15

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

مشاوره ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

موضوعات پرکاربرد ثبتی :
ثبت شرکت در سراسر ایران

ثبت شرکت در تهران
مطالب ویژه
تماس
واتس آپ
موبایل
کرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکی , کاشت مو , مزوتراپی