اگر میخواهید به راحتی برندو لوگو خود را در محدوده شهید باقری ثبت و یا تمدید نمایید ، کافی است با ما همراه شوید تا در تمام مراحل ثبت کنارتان باشیم.
برند در واقع همان نشان یا علامت تجاری می باشد که به صورت فارسی یا لاتین در کارهای اقتصادی شرکت استفاده می شود.برند با نام های طرح یا نماد، نشان دهنده خدماتی با فروش محصولی خاص می باشد که از سایر محصولات متمایز شده و دارای اعتبار و ارزش اجتماعی می شود. برندها، ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی را داشته و افراد نسبت به آنها حس مالکیت پیدا خواهند کرد.در واقع اولین قدم در تجارت، ایجاد اعتماد به وسیله برندسازی می باشد.
علامت تجاری حقیقی در ثبت برند برای اشخاص حقیقی بوده و علامت تجاری حقوقی در ثبت برند شرکت ، به شخص حقوقی گفته می شود. در مدارک خواسته شده بین برند حقیقی و حقوقی تفاوت زیادی وجود دارد. برای شخص حقیقی تمام مدارک باید به اسم شخص و به طبقه و فعالیت او مرتبط باشد ولی در مدارکی که برای شخص حقوقی لازم است همه آن مجوزها باید به اسم شخصیت حقوقی یعنی شرکت باشد.
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی
کپی کارت بازرگانی
کپی مجوز فعالیت که شامل جواز تاسیس،پروانه بهره برداری،پروانه ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یاهر نوع گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی می شود.
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی
کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت
کپی مجوز فعالیت که شامل جواز تاسیس،پروانه بهره برداری،پروانه ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یاهر نوع گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی می شود.
کارت بازرگانی
برند یا علامت تجاری از هنگام تسلیم اظهارنامه به سازمان ثبت مالکیت،ده سال اعتبار دارند و بعد از آن در صورتیکه جهت تمدید آن اقدامی نشود، این برند می تواندتوسط افراد و یا شرکت های دیگر به ثبت برسد. البته از مدت پایان این مهلت تا شش ماه اولویت ثبت برند همچنان برای صاحب قبلی برند می باشد ولی بهتر است که قبل از تمام شدن این دوره برای تمدید آن اقدام گردد.جهت این کار باید ابتدا هزینه تمدید پرداخت گردد و سپس بعد از پرداخت هزینه،باید جدیدترین و به روز ترین طبقه محصولات جهت برند،تعیین گردد. این دسته بندی باید طبق آخرین تغییرات دسته بندی بین المللی برند مشخص شود. در صورتی که موضوع طبقه بر اساس آخرین تغییرات ثبت بین المللی برند نیاز به تغییر داشته باشد، باید بعد از انجام این کار، در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار با هزینه مالک برند ، آگهی گردد.
1) دریافت اطلاعات اصلی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی از مدارک لازم و نوع برندی که قرار است انتخاب کنند.
2) استعلام برند قبل از ثبت، از جمله نیازهای ثبت آن خواهد بود، زیرا در صورت مشابهت با برندی دیگر، برند شما حذف می گردد.
3) تهیه کردن مدارک لازم ثبت برند که در ابتدای این مطلب یادآوری شد.
4) تنظیم صحیح و ثبت اظهارنامه برند که با وارد شدن به سایت مرکزی مالکیت انجام می شود.
5) بررسی اظهارنامه برند به دست کارشناسان اداره علامت.
6) روزنامه رسمی که باید بعد از تشکیل پرونده فیزیکی ثبت برند، از طرف اداره مالکیت، موضوع تقاضای ثبت علامت تجاری شما به آن ارسال گردد.
7) مرحله آخر در ثبت برند این است که با مدارکی که تهیه شده است به اداره علامت مراجعه کنید و سند ده ساله برند را از آنجا تحویل بگیرید.
ثبت ارشیا ارائه دهنده خدمات ثبت برند در سراسر محله شهید باقری ، خیابان ها و میدان های اطراف با قیمتی مناسب
موضوع : مقالات