به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : جمعه ، 27 مهر 1403
ثبت شرکت

جستجو در سایت

پلمپ دفاتر 1396

انجمن ثبت شرکت ایران

ثبت شرکت در سراسر ایران :
موضوع مناسب برای ثبت شرکتها

سایر امور ثبتی :
بازدید اخیر

امکان سرقت پسورد از طریق دمای انگشتان

امکان سرقت پسورد از طریق دمای انگشتان

 

بر اساس گفته پژوهشگران، روش ترماناتور (Thermanator) می‌تواند برای دست یافتن به اطلاعات احراز هویت کاربران از طریق الگو حرارتی و گرمای  باقی‌مانده انگشتان دست روی صفحه کلید، استفاده شود.

این روش بدین صورت است که تا یک دقیقه پس از وارد کردن رمز عبور توسط کاربر، مهاجم با استفاده از دوربین حرارتی و بررسی و کاوش صفحه کلید، می‌تواند به اطلاعات تایپ‌شده کاربر دست یابد. این الگوهای حرارتی می‌توانند برای سرقت رمزعبور، کدهای PIN و سایر اطلاعات حساس استفاده شوند.

 الگوهای گرمایی یا به وسیله هکران و مهاجمان  و یا یک نرم‌افزار تخصصی، ترتیب فشردن کلیدهای صفحه کلید را نمایان می‌کند. در بررسی‌های آزمایشگاهی، با استفاده از الگوهای گرمایی ۳۱ شرکت‌کننده، در کمتر از  ۳۰ ثانیه اطلاعات واردشده به راحتی استخراج شده است.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راهبردی افتا، حمله مذکور برای دریافت اطلاعات الگوهای گرمایی به مهاجم محلی نیاز دارد و این تکنیک تهدید جدیدی برای سیستم‌های مبتنی بر رمز عبور است.

استفاده از حسگرهای اثرانگشت در گوشیهای هوشمند هم به عنوان یک ابزار امنیتی مطرح شد اما از چندی پیش با ادعای یک هکر سرشناس آلمانی که اعلام کرد روشی ابداع کرده که می‌تواند اثرانگشت افراد را کپی برداری کند زیر سوال رفت.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

تماس با ثبت شرکت ارشیا

موضوع : ---

تاریخ : 24-04-1397, 08:00

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

مشاوره ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

موضوعات پرکاربرد ثبتی :
ثبت شرکت در سراسر ایران

ثبت شرکت در تهران
مطالب ویژه
تماس
واتس آپ
موبایل
کرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکی , کاشت مو , مزوتراپی