برای ثبت نام و اخذ کد اقتصادی جدید به چه چیزی نیاز داریم
جهت تعیین حوزه و اخذ کد اقتصادی، با ما تماس بگیرید. اخذ کد اقتصادی خود را به ما بسپارید هر شرکت پس از انجام روال تاسیس باید نسبت به تعیین حوزه و اخذ کد اقتصادی اقدام نماید.اخذ کد اقتصادی به این جهت مهم است که برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی سالانه ، امکان ارائه اظهارنامه از طریق الکترونیکی فقط با کد اقتصادی میسر است . لازم به ذکر است جهت انجام ارزش افزوده و ارائه گزارش های فصلی نیز نیاز به اخذ کد اقتصادی می باشد
بهترین زمان برای تخذ کد اقتصادی پس از تاسیس شرکت می باشد
مدارک مورد نیاز جهت تعیین حوزه و اخذ کد اقتصادی :
1- کپی شناسنامه برابر اصل شده اعضای هیأت مدیره
2- کپی مدارک شرکت( اساسنامه –شرکتنامه-تقاضانامه- آگهی تاسیس – اظهارنامه)
3- اخذ گواهی امضا جهت کسانی که حق امضا دارند از دفترخانه اسناد رسمی
4- اجاره نامه 4 برگی هلوگرام دار
5- قبض تلفن مربوط به آدرس و کد پستی شرکت
6- کپی شناسنامه و کارت ملی مالک
7- کپی سند
مدت زمان اخذ کد اقتصادی:
زمان اخذ کد اقتصادی با توجه به مناطق مالیاتی متفاوت می باشد
جهت تنظیم دفترچه اشخاص حقوقی باید طبق قانون و بر حسب مدارک شرکت تکمیل گردد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از روشهای زیر ارتباط برقرار نمایید
• ارسال ایمیل به آدرس info@arshiyagroup.ir
• ارسال پیامک و تلگرام به شماره 09389683503
• تماس با شماره همراه 09128069819
• تماس با شماره تلفن های موجود در سایت www.arshiyagroup.ir
موضوع : مقالات