سیستم های هیدرولیکی در بیشتر صنایع از جمله صنایع خودرو سازی، ماشین آلات سنگین، سیستم های کنترل، تجهیزات دریایی و غیره کاربرد دارند. این سیستم ها برای انجام کار های پیچیده همانند انتقال انرژی، کنترل حرکت، تولید نیرو و تأمین عملکرد مکانیکی استفاده می شوند. در این میان، سه مولفه اصلی سیستم های هیدرولیکی پیشرفته عبارتند از یونیت هیدرولیک، شیر برقی و پمپ صنعتی. یونیت هیدرولیک، شیر برقی هیدرولیک و پمپ هیدرولیک صنعتی سه مولفه اصلی سیستم های هیدرولیکی هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. یونیت هیدرولیک به مجموعه ای از اجزای مختلف گفته می شود که وظیفه تأمین فشار و جریان سیالات در سیستم های هیدرولیکی را بر عهده دارد. این یونیت ها شامل پمپ، شیر، مخزن و فیلتر ها می باشند. شیر برقی هیدرولیک هم برای کنترل جریان و فشار سیالات در سیستم های هیدرولیکی استفاده می شود. این شیر ها به صورت خودکار جریان سیال را به مسیر های مختلف هدایت کرده و عملکرد سیستم را تحت کنترل در می آورند. پمپ هیدرولیک صنعتی در سیستم های هیدرولیک برای انتقال و ایجاد فشار در سیالات به کار می روند.
این پمپ ها در انواع مختلفی از جمله دنده ای، پیستونی و پره ای موجود هستند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارند. در نهایت، قیمت پمپ هیدرولیک صنعتی به عوامل مختلفی چون نوع پمپ، ظرفیت و برند بستگی دارد. با توجه به نیاز صنعتی خاص، انتخاب درست پمپ و سایر اجزا می تواند تأثیر زیادی بر کارایی و هزینه های نگهداری سیستم داشته باشد.
تعریف یونیت هیدرولیک (hydraulic-unit)
یونیت هیدرولیک (Hydraulic Unit) به مجموعه ای از اجزای مختلف گفته می شود که در یک سیستم هیدرولیکی برای تأمین فشار و جریان مورد نیاز جهت انجام کار های مختلف طراحی و تولید می شود. یونیت هیدرولیک شامل پمپ، مخزن روغن، شیر ها، فیلتر ها و کنترل کننده هاست.
پمپ هیدرولیک: یکی از اجزای اصلی یونیت هیدرولیک است که انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند.
یونیت هیدرولیک در واقع نقش قلب سیستم هیدرولیکی را دارد. با استفاده از این یونیت، نیروی تولید شده از پمپ به صورت انرژی هیدرولیکی در سیستم توزیع میشود و حرکت مکانیکی برای انجام کارهای مختلف فراهم میآید.
شیر برقی هیدرولیک (hydraulic-directional-valve)
تعریف شیر برقی هیدرولیک (hydraulic-directional-valve)
شیر برقی یکی از اجزای مهم سیستم های هیدرولیکی است که برای هدایت جریان سیال به بخش های مختلف سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. این شیر ها معمولاً به صورت خودکار با استفاده از برق عمل می کنند.
شیر های کنترل جهت: وظیفه هدایت جریان سیال به مسیر های مختلف را دارند.
شیر های کنترل فشار: فشار سیستم هیدرولیک را کنترل می کنند.
شیر های کنترل دبی: دبی (نرخ جریان) سیال را تنظیم می کنند.
شیر های برقی به صورت معمول از یک سیم پیچ الکتریکی استفاده می کنند که زمانی که برق از آن عبور می کند، شیر را باز یا بسته می کند. این کار باعث هدایت یا مسدود کردن جریان سیال در سیستم هیدرولیک می شود.
پمپ هیدرولیک صنعتی (hydraulic-pump)
تعریف پمپ هیدرولیک صنعتی (hydraulic-pump)
پمپ صنعتی دستگاهی است که برای انتقال سیالات (آب، روغن یا سایر مایعات) در سیستم های هیدرولیکی به کار می رود. این پمپ ها انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل کرده و سیالات را با فشار و سرعت مشخص در سیستم هیدرولیک حرکت می دهند.
پمپ های هیدرولیک به صورت مداوم سیال را از یک منبع به سیستم انتقال می دهند. این سیال پس از عبور از مسیر های مختلف سیستم، به عنوان نیروی محرکه برای انجام کار های مختلف مثل جابجایی بار، فشار دادن قطعات یا اعمال نیروی مکانیکی دیگر استفاده می شود.
مقایسه یونیت هیدرولیک، شیر برقی هیدرولیک و پمپ صنعتی هیدرولیک
برای درک بهتر تفاوت ها و ویژگی های این سه مولفه اصلی سیستم های هیدرولیکی پیشرفته، در جدول زیر مقایسه ای از ویژگی ها و عملکرد هر یک آورده شده است.
مولفه |
عملکرد اصلی |
ویژگی بارز |
کاربرد ها |
یونیت هیدرولیک |
تأمین فشار و جریان برای سیستم هیدرولیکی |
شامل پمپ، شیر، مخزن، فیلتر، و کنترل کننده ها |
صنایع خودرو سازی، ماشین آلات سنگین، سیستم های تولید |
شیر برقی |
کنترل جریان و فشار سیال در سیستم هیدرولیکی |
خودکار، کنترل جهت، فشار و دبی |
صنایع مختلف، تجهیزات خودکار، خطوط تولید |
پمپ صنعتی |
انتقال سیالات در سیستم هیدرولیک |
دبی و فشار قابل تنظیم، انواع مختلف (دنده ای، پیستونی) |
صنایع سنگین، ماشین آلات، تجهیزات صنعتی |
دبی و فشار قابل تنظیم، انواع مختلف (دنده ای، پیستونی)
صنایع سنگین، ماشین آلات، تجهیزات صنعتی
نصب و راه اندازی یونیت هیدرولیک، شیر برقی هیدرولیک و پمپ هیدرولیک صنعتی نیازمند دقت و رعایت اصول فنی و ایمنی است. این سیستم ها برای انتقال و کنترل انرژی در بیشتر صنایع مثل ماشین آلات سنگین، سیستم های تولید انرژی و خطوط تولید استفاده می شوند. برای نصب یونیت هیدرولیک، ابتدا باید موقعیت مناسب برای قرار دادن آن انتخاب شود تا دسترسی به اجزای مختلف مثل پمپ، مخزن روغن و شیر های کنترل آسان باشد. سپس، سیستم های لوله کشی به درستی متصل شده و تأمین جریان مناسب روغن هیدرولیک انجام می شود. شیر برقی هیدرولیک هم باید به صورت درست نصب شود تا عملکرد دقیق آن تضمین شود. این شیر ها به صورت عمده برای کنترل جریان مایع و تنظیم فشار در سیستم های هیدرولیک استفاده می شوند و باید در مکان هایی نصب شوند که به راحتی قابل دسترسی و نگهداری باشند. پمپ هیدرولیک صنعتی هم باید به دقت در مکان مناسب نصب شود و اطمینان حاصل شود که لوله کشی به درستی انجام شده و روغن هیدرولیک به صورت مؤثر پمپاژ می شود. در نهایت، آزمایش عملکرد سیستم باید انجام شود تا از کارکرد صحیح همه اجزا اطمینان حاصل گردد.
در سیستم های هیدرولیکی پیشرفته، یونیت هیدرولیک، شیر برقی و پمپ صنعتی هر یک نقش مهمی در عملکرد سیستم دارند. یونیت هیدرولیک به عنوان قلب سیستم، فشار و جریان سیالات را تأمین می کند، در حالی که شیر برقی کنترل کننده جهت و فشار سیالات است. همچنین پمپ صنعتی وظیفه انتقال سیالات با فشار و سرعت مناسب را بر عهده دارد. در کنار یکدیگر، این سه مولفه باعث کارکرد مؤثر و بهینه سیستم های هیدرولیکی می شوند.
خدمات حسابداری در تقی آباد
همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در تقی آباد هستند. خدمات حسابداری در تقی آباد از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود.
با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در تقی آباد به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.
افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین تقی آباد دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید .
در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در تقی آباد را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان تقی آباد ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود.
اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله تقی آباد قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در تقی آباد اقدام نماید .
به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده تقی آباد ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم.
موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد .
حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟
ما پاسخ شما را می دهیم
به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد.
از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد
۱- صرفه جویی در هزینه و زمان
۲- تسلط بیشتر در انجام امور
۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی
۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه
۵- خروجی های مناسب و به صرفه
انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا
اخذ کد اقتصادی
جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید .
ثبت نام ارزش افزوده
جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم.
فرم های حسابداری
فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.
راه اندازی نرم افزارهای مالی
راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در تقی آباد صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد.
نظارت بر فعالیت های شرکت
موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در تقی آباد نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد.
صدور اسناد حسابداری
پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد .
تحریر دفار روزنامه و کل
جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده تقی آباد باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد.
ارسال گزارشات معاملات فصلی
هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه تقی آباد ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد.
ارسال لیست بیمه
ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد .
گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده
گزارش سه ماهه ارزش افزوده در تقی آباد باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد.
فاکتور رسمی
اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در تقی آباد را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد.
اظهارنامه مالیاتی
اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد.
دفاع مالیاتی
در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد.
مالیات تکلیفی
مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..
موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در تقی آباد و سراسر کشور را دارد .
جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط باشد .
رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.
خدمات حسابداری در علائین
همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در علائین هستند. خدمات حسابداری در علائین از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود.
با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در علائین به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.
افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین علائین دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید .
در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در علائین را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان علائین ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود.
اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله علائین قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در علائین اقدام نماید .
به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده علائین ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم.
موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد .
حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟
ما پاسخ شما را می دهیم
به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد.
از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد
۱- صرفه جویی در هزینه و زمان
۲- تسلط بیشتر در انجام امور
۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی
۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه
۵- خروجی های مناسب و به صرفه
انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا
اخذ کد اقتصادی
جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید .
ثبت نام ارزش افزوده
جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم.
فرم های حسابداری
فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.
راه اندازی نرم افزارهای مالی
راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در علائین صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد.
نظارت بر فعالیت های شرکت
موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در علائین نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد.
صدور اسناد حسابداری
پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد .
تحریر دفار روزنامه و کل
جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده علائین باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد.
ارسال گزارشات معاملات فصلی
هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه علائین ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد.
ارسال لیست بیمه
ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد .
گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده
گزارش سه ماهه ارزش افزوده در علائین باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد.
فاکتور رسمی
اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در علائین را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد.
اظهارنامه مالیاتی
اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد.
دفاع مالیاتی
در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد.
مالیات تکلیفی
مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..
موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در علائین و سراسر کشور را دارد .
جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط باشد .
رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.
خدمات حسابداری در نظرآباد
همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در نظرآباد هستند. خدمات حسابداری در نظرآباد از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود.
با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در نظرآباد به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.
افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین نظرآباد دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید .
در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در نظرآباد را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان نظرآباد ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود.
اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله نظرآباد قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در نظرآباد اقدام نماید .
به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده نظرآباد ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم.
موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد .
حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟
ما پاسخ شما را می دهیم
به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد.
از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد
۱- صرفه جویی در هزینه و زمان
۲- تسلط بیشتر در انجام امور
۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی
۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه
۵- خروجی های مناسب و به صرفه
انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا
اخذ کد اقتصادی
جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید .
ثبت نام ارزش افزوده
جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم.
فرم های حسابداری
فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.
راه اندازی نرم افزارهای مالی
راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در نظرآباد صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد.
نظارت بر فعالیت های شرکت
موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در نظرآباد نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد.
صدور اسناد حسابداری
پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد .
تحریر دفار روزنامه و کل
جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده نظرآباد باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد.
ارسال گزارشات معاملات فصلی
هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه نظرآباد ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد.
ارسال لیست بیمه
ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد .
گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده
گزارش سه ماهه ارزش افزوده در نظرآباد باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد.
فاکتور رسمی
اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در نظرآباد را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد.
اظهارنامه مالیاتی
اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد.
دفاع مالیاتی
در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد.
مالیات تکلیفی
مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..
موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در نظرآباد و سراسر کشور را دارد .
جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط باشد .
رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.
خدمات حسابداری در صفائیه
همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در صفائیه هستند. خدمات حسابداری در صفائیه از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود.
با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در صفائیه به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.
افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین صفائیه دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید .
در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در صفائیه را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان صفائیه ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود.
اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله صفائیه قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در صفائیه اقدام نماید .
به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده صفائیه ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم.
موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد .
حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟
ما پاسخ شما را می دهیم
به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد.
از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد
۱- صرفه جویی در هزینه و زمان
۲- تسلط بیشتر در انجام امور
۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی
۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه
۵- خروجی های مناسب و به صرفه
انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا
اخذ کد اقتصادی
جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید .
ثبت نام ارزش افزوده
جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم.
فرم های حسابداری
فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.
راه اندازی نرم افزارهای مالی
راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در صفائیه صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد.
نظارت بر فعالیت های شرکت
موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در صفائیه نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد.
صدور اسناد حسابداری
پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد .
تحریر دفار روزنامه و کل
جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده صفائیه باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد.
ارسال گزارشات معاملات فصلی
هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه صفائیه ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد.
ارسال لیست بیمه
ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد .
گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده
گزارش سه ماهه ارزش افزوده در صفائیه باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد.
فاکتور رسمی
اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در صفائیه را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد.
اظهارنامه مالیاتی
اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد.
دفاع مالیاتی
در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد.
مالیات تکلیفی
مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..
موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در صفائیه و سراسر کشور را دارد .
جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط باشد .
رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.