به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : پنج شنبه ، 11 اردیبهشت 1404
ثبت شرکت

جستجو در سایت

پلمپ دفاتر 1396

انجمن ثبت شرکت ایران

ثبت شرکت در سراسر ایران :
موضوع مناسب برای ثبت شرکتها

سایر امور ثبتی :
ثبت برند در تهران
سایر محلات تهران

خدمات حسابداری در مینایی

خدمات حسابداری در مینایی 

 

خدمات_حسابداری_در _مینایی

   

همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در مینایی هستند. خدمات حسابداری در مینایی از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود. 

با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در مینایی به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.

 افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین مینایی دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید . 

در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در مینایی را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان مینایی ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود. 

اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله مینایی قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در مینایی اقدام نماید .

به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای  مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده مینایی ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم. 

موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد . 

حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟

ما پاسخ شما را می دهیم

به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد. 

از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- صرفه جویی در هزینه و زمان

۲- تسلط بیشتر در انجام امور

۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی

۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه

۵- خروجی های مناسب و به صرفه

  

انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا  

 

انجام امور مالی و مالیاتی در سراسر کشور

   

اخذ کد اقتصادی 

جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید . 

ثبت نام ارزش افزوده 

جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم. 

فرم های حسابداری 

فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.  

راه اندازی نرم افزارهای مالی 

راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در مینایی صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد. 

نظارت بر فعالیت های شرکت 

موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در مینایی نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد. 

صدور اسناد حسابداری 

پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد . 

تحریر دفار روزنامه و کل

جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده مینایی باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد. 

ارسال گزارشات معاملات فصلی 

هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه مینایی ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد. 

ارسال لیست بیمه 

ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد . 

گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده 

گزارش سه ماهه ارزش افزوده در مینایی باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد. 

فاکتور رسمی 

اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در مینایی را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن  اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد. 

اظهارنامه مالیاتی 

اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد. 

دفاع مالیاتی 

در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد. 

مالیات تکلیفی 

مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..

 

موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در مینایی و سراسر کشور را دارد .

جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط  باشد .

 

رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.

 

 

 

                                                                                                                                               

دفاتر پستی منتخب

خدمات حسابداری در بی سیم

خدمات حسابداری در بی سیم 

 

خدمات_حسابداری_در _بی سیم

   

همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در بی سیم هستند. خدمات حسابداری در بی سیم از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود. 

با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در بی سیم به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.

 افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین بی سیم دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید . 

در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در بی سیم را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان بی سیم ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود. 

اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله بی سیم قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در بی سیم اقدام نماید .

به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای  مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده بی سیم ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم. 

موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد . 

حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟

ما پاسخ شما را می دهیم

به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد. 

از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- صرفه جویی در هزینه و زمان

۲- تسلط بیشتر در انجام امور

۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی

۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه

۵- خروجی های مناسب و به صرفه

  

انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا  

 

انجام امور مالی و مالیاتی در سراسر کشور

   

اخذ کد اقتصادی 

جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید . 

ثبت نام ارزش افزوده 

جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم. 

فرم های حسابداری 

فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.  

راه اندازی نرم افزارهای مالی 

راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در بی سیم صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد. 

نظارت بر فعالیت های شرکت 

موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در بی سیم نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد. 

صدور اسناد حسابداری 

پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد . 

تحریر دفار روزنامه و کل

جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده بی سیم باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد. 

ارسال گزارشات معاملات فصلی 

هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه بی سیم ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد. 

ارسال لیست بیمه 

ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد . 

گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده 

گزارش سه ماهه ارزش افزوده در بی سیم باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد. 

فاکتور رسمی 

اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در بی سیم را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن  اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد. 

اظهارنامه مالیاتی 

اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد. 

دفاع مالیاتی 

در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد. 

مالیات تکلیفی 

مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..

 

موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در بی سیم و سراسر کشور را دارد .

جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط  باشد .

 

رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.

 

 

 

                                                                                                                                               

دفاتر پستی منتخب

خدمات حسابداری در طیب

خدمات حسابداری در طیب 

 

خدمات_حسابداری_در _طیب

   

همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در طیب هستند. خدمات حسابداری در طیب از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود. 

با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در طیب به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.

 افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین طیب دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید . 

در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در طیب را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان طیب ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود. 

اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله طیب قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در طیب اقدام نماید .

به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای  مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده طیب ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم. 

موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد . 

حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟

ما پاسخ شما را می دهیم

به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد. 

از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- صرفه جویی در هزینه و زمان

۲- تسلط بیشتر در انجام امور

۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی

۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه

۵- خروجی های مناسب و به صرفه

  

انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا  

 

انجام امور مالی و مالیاتی در سراسر کشور

   

اخذ کد اقتصادی 

جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید . 

ثبت نام ارزش افزوده 

جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم. 

فرم های حسابداری 

فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.  

راه اندازی نرم افزارهای مالی 

راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در طیب صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد. 

نظارت بر فعالیت های شرکت 

موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در طیب نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد. 

صدور اسناد حسابداری 

پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد . 

تحریر دفار روزنامه و کل

جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده طیب باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد. 

ارسال گزارشات معاملات فصلی 

هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه طیب ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد. 

ارسال لیست بیمه 

ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد . 

گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده 

گزارش سه ماهه ارزش افزوده در طیب باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد. 

فاکتور رسمی 

اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در طیب را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن  اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد. 

اظهارنامه مالیاتی 

اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد. 

دفاع مالیاتی 

در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد. 

مالیات تکلیفی 

مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..

 

موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در طیب و سراسر کشور را دارد .

جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط  باشد .

 

رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.

 

 

 

                                                                                                                                               

دفاتر پستی منتخب

خدمات حسابداری در مظاهری

خدمات حسابداری در مظاهری 

 

خدمات_حسابداری_در _مظاهری

   

همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در مظاهری هستند. خدمات حسابداری در مظاهری از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود. 

با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در مظاهری به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.

 افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین مظاهری دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید . 

در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در مظاهری را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان مظاهری ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود. 

اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله مظاهری قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در مظاهری اقدام نماید .

به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای  مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده مظاهری ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم. 

موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد . 

حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟

ما پاسخ شما را می دهیم

به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد. 

از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- صرفه جویی در هزینه و زمان

۲- تسلط بیشتر در انجام امور

۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی

۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه

۵- خروجی های مناسب و به صرفه

  

انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا  

 

انجام امور مالی و مالیاتی در سراسر کشور

   

اخذ کد اقتصادی 

جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید . 

ثبت نام ارزش افزوده 

جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم. 

فرم های حسابداری 

فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.  

راه اندازی نرم افزارهای مالی 

راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در مظاهری صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد. 

نظارت بر فعالیت های شرکت 

موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در مظاهری نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد. 

صدور اسناد حسابداری 

پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد . 

تحریر دفار روزنامه و کل

جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده مظاهری باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد. 

ارسال گزارشات معاملات فصلی 

هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه مظاهری ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد. 

ارسال لیست بیمه 

ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد . 

گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده 

گزارش سه ماهه ارزش افزوده در مظاهری باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد. 

فاکتور رسمی 

اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در مظاهری را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن  اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد. 

اظهارنامه مالیاتی 

اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد. 

دفاع مالیاتی 

در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد. 

مالیات تکلیفی 

مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..

 

موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در مظاهری و سراسر کشور را دارد .

جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط  باشد .

 

رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.

 

 

 

                                                                                                                                               

دفاتر پستی منتخب

خدمات حسابداری در شهدای گمنام

خدمات حسابداری در شهدای گمنام 

 

خدمات_حسابداری_در _شهدای گمنام

   

همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در شهدای گمنام هستند. خدمات حسابداری در شهدای گمنام از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود. 

با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در شهدای گمنام به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.

 افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین شهدای گمنام دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید . 

در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در شهدای گمنام را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان شهدای گمنام ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود. 

اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله شهدای گمنام قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در شهدای گمنام اقدام نماید .

به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای  مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده شهدای گمنام ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم. 

موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد . 

حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟

ما پاسخ شما را می دهیم

به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد. 

از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- صرفه جویی در هزینه و زمان

۲- تسلط بیشتر در انجام امور

۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی

۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه

۵- خروجی های مناسب و به صرفه

  

انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا  

 

انجام امور مالی و مالیاتی در سراسر کشور

   

اخذ کد اقتصادی 

جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید . 

ثبت نام ارزش افزوده 

جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم. 

فرم های حسابداری 

فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.  

راه اندازی نرم افزارهای مالی 

راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در شهدای گمنام صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد. 

نظارت بر فعالیت های شرکت 

موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در شهدای گمنام نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد. 

صدور اسناد حسابداری 

پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد . 

تحریر دفار روزنامه و کل

جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده شهدای گمنام باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد. 

ارسال گزارشات معاملات فصلی 

هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه شهدای گمنام ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد. 

ارسال لیست بیمه 

ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد . 

گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده 

گزارش سه ماهه ارزش افزوده در شهدای گمنام باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد. 

فاکتور رسمی 

اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در شهدای گمنام را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن  اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد. 

اظهارنامه مالیاتی 

اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد. 

دفاع مالیاتی 

در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد. 

مالیات تکلیفی 

مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..

 

موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در شهدای گمنام و سراسر کشور را دارد .

جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط  باشد .

 

رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.

 

 

 

                                                                                                                                               

دفاتر پستی منتخب

روزنامه رسمی

مشاوره ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

موضوعات پرکاربرد ثبتی :
ثبت شرکت در سراسر ایران

ثبت شرکت در تهران
سایر محلات تهران
تماس
واتس آپ
موبایل
کرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکی , کاشت مو , مزوتراپی