به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : یکشنبه ، 14 آذر 1395

ثبت شرکت

شرکت طراحان پیشرو محاسب ارشیا

شرکت طراحان پیشرو محاسب ارشیا

 

 

 

شرکت طراحان پیشرو محاسب ارشیا با داشتن پرسنلی مجرب و کارشناسان و وکلای کارآزموده در انجام امور ثبتی ، حسابداری و مالیاتی آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد .


خدماتی که توسط شرکت طراحان پیشرو محاسب ارشیا ارائه می گردد عبارت است از :


1 - مشاوره در زمینه امور ثبتی


2 - ثبت و تاسس شرکت های سهامی خاص و محدود


3 - ثبت و تاسیس شرکتهای تعاونی


4 - ثبت تغییرات شرکتها


5 - اخذ پلمپ دفاتر


6 - اخذ کد اقتصادی


7 - تسلیم اظهارنامه مالیاتی


8 - تسلیم صورتجلسات


9 - انتشار روزنامه مجامع و مشاوره در رابطه با تنظیم صورتجلسات شرکتهای تعاونی


10 - مشاوره در زمینه امور حسابداری


11 - انجام امور حسابداری جهت شرکتها توسط حسابرسان با تجربه


12 - مشاوره در زمینه مدیریت هزینه ها و تنخواه گردان ها


و .....

 

 

 

 


هدف ما کمک به شما توأم با صرف کمترین هزینه و فرصت کوتاه و همچنین ایجاد رضایت مندی برای شما می باشد .

 

 

 

تلفن های تماس :

02177516567 -02177503715

E-mail :

info@arshiyagroup.ir

 

 

دفاتر پستی منتخب

نحوه دریافت پلمپ دفاتر

 

 

پلمپ دفاتر

 

 

پس از انجام کلیه مراحل ثبت یک شرکت و اخذ شماره ثبت حتماً باید نسبت به اخذ پلمپ دفاتر اقدام نماییم.
1-شرایط اخذ پلمپ دفاتر
2-مدارک مورد نیاز جهت اخذ پلمپ دفاتر
3-بازه زمانی جهت اخذ پلمپ دفاتر
4-هزینه اخذ پلمپ دفاتر و نحوه انجام و ارائه خدمات توسط ثبت شرکت ارشیا
که مطالب فوق به تفکیک توضیح داده می شود.
1-شرایط اخذ پلمپ دفاتر: شرکتی که به ثبت می رسد تا یک هفته پس از ثبت شدن شرکت مهلت دارد تا نسبت به اخذ پلمپ دفاتر اقدام کند .پلمپ دفاتر به این دلیل مهم است که در 30 تیر ماه هر سال باید اظهارنامه سال قبل تسلیم گردد در اظهارنامه نیاز به قید شماره دفتر کل و شماره دفتر روزنامه می باشد. باید یادمان باشد که پایان هر سال نسبت به اخذ پلمپ دفاتر سال بعد اقدام نماییم در صورتی که اخذ پلمپ دفاتر فراموش گردد یا به هر دلیلی صورت نگیرد در هنگام ارائه اظهارنامه به مشکل برمی خوریم و همین طور باید جریمه ای نیز از این بابت به اداره مالیات پرداخت کنیم.
2- مدارک مورد نیاز جهت اخذ پلمپ دفاتر: پلمپ دفاتر به دو دسته تقسیم می گردد:
*پلمپ دفاتر حقیقی : یعنی یک شخص بخواهد برای اخذ پلمپ دفاتر به نام خود اقدام نماید.
مدارک مورد نیاز جهت پلمپ دفاتر حقیقی:
الف) کپی شناسنامه و کارت ملی شخص
ب) جواز کسب یا برگه ای که در آن توضیحی در رابطه با فعالیت در قید شده باشد در صورت وجود
ج) تکمیل فرم های پلمپ
*پلمپ دفاتر حقوقی : یعنی یک شخص بخواهد برای اخذ پلمپ دفاتر به نام شرکت خود اقدام نماید.
مدارک موردنیاز جهت پلمپ دفاتر حقوقی:
الف) کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت
ب) آگهی تاسیس یا روزنامه رسمی و یا آخرین تغییرات شرکت
ج) مهر شرکت
د) تکمیل فرم های پلمپ

3- بازه زمانی جهت اخذ پلمپ دفاتر: جهت اخذ پلمپپ دفاتر پس از تکمیل مدارک 10 روز کاری زمان لازم است که دفاتر توسط اداره ثبت شرکت ها تهیه و تایید گردد و سپس نسبت به ارسال آن توسط اداره ثبت شرکتها اقدام گردد.
4- هزینه اخذ پلمپ دفاتر و نحوه انجام و ارائه خدمات توسط ثبت شرکت ارشیا : هزینه اخذ پلمپ دفاتر توسط ثبت شرکت ارشیا 650,000 ریال می باشد که این هزینه شامل مراحل زیر است.
*تکمیل مدارک متقاضی
*تکمیل فرم های پلمپ
*اخذ پاکت پلمپ و تکمیل مدارک جهت ارائه به ثبت
*ارائه پلمپ دفاتر
*ارائه مهر شرکت
*ارائه هدیه ویژه ( طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی )

دفاتر پستی منتخب

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص

 

ثبت شرکتهای سهامی خاص

 

 

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص و نحوه انجام و ارائه خدمات توسط ثبت شرکت ارشیا: هزینه جهت ثبت شرکت با سهامی خاص توسط ثبت شرکت ارشیا 350,000 به صورت زیر ارائه می گردد.
با حداقل سرمایه 1,000,000 ریال هزینه 5,900,000 ریال
با سرمایه 10,000,000 ریال هزینه 6,800,000 ریال
با سرمایه 20,000,000 ریال هزینه 7,500,000 ریال
با سرمایه 30,000,000 ریال هزینه 8,000,000 ریال
که این هزینه شامل انجام مراحل زیر می گردد.
*تنظیم صورتجلسات و مدارک شرکتی
*ارائه آگهی تأسیس شرکت
*ارائه روزنامه رسمی شرکت
*ارائه پلمپ دفاتر
*ارائه مهر شرکت
*ارائه هدیه ویژه ( طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی )

 

 

دفاتر پستی منتخب

استاندارد‌ حسابرسي‌ 10 : مقـدمـه‌

 

استاندارد‌ حسابرسي‌ 10 :  مقـدمـه‌

 

ثبت شرکت - ثبت تعاونی - ثبت برند - کد اقتصادی

 

كليـات‌

1 . هدف‌ از انتشار اين‌ مقدمه‌، تسهيل‌ درك‌ مقاصد، روش‌ كار و تشريح‌ دامنه‌ كاربرد استانداردهاي‌ حسابرسي‌ است‌ كه‌ توسط‌ سازمان‌ حسابرسي‌ صادر شده‌ است‌.

2 . اساسنامه‌ قانوني‌ سازمان‌ حسابرسي‌، مصوب‌ 17 شهريور 1366، " تدوين‌ اصول‌ و ضوابط‌ حسابداري‌ و حسابرسي‌ در ايران‌"  را به‌ عنوان‌ بخشي‌ از رسالت‌ سازمان‌ حسابرسي‌ تعيين‌ كرده‌ است‌. سازمان‌ حسابرسي‌ در ايفاي‌ اين‌ رسالت‌، كميته‌ تدوين‌ استانداردهاي‌ حسابرسي‌ را تشكيل‌ داد تا استانداردهاي‌ حسابرسي‌ و خدمات‌ مرتبط‌ را تهيه‌ و منتشر كند. كميته‌ مزبور در اين‌ مورد، استانداردهاي‌ حسابرسي‌ را بر مبناي‌ استانداردهاي‌ بين‌المللي‌ حسابرسي‌ و با در نظر گرفتن‌ شرايط‌ كشور، تدوين و براي نظرخواهي منتشر مي‌کند.

3 . كميته‌ تدوين استانداردهاي حسابرسي پس از بررسي نظرات، متن نهايي استاندارد را براي بررسي و تصويب به کميته فني و هيئت عامل ارائه مي‌دهد.

4 . حسابرس‌ به‌ فرد يا موسسه‌اي‌ گفته‌ مي‌شود كه‌ مسئوليت‌ نهايي‌ حسابرسي‌ صورتهاي‌ مالي‌ يا ارائه‌ خدمات‌ مرتبط‌ را به‌ عهده‌ دارد. هدف‌ از حسابرسي‌ صورتهاي‌ مالي‌، اظهارنظر نسبت‌ به‌ اين‌ موضوع‌ است‌ كه‌ آيا صورتهاي‌ مالي‌ براساس‌  استانداردهاي‌ حسابداري‌  تهيه‌ شده‌ است‌ يا خير.

 

دامنه‌ كاربرد استانداردهاي‌ حسابرسي‌

5 . رعايت‌ استانداردهاي‌ حسابرسي‌ در حسابرسي‌ صورتهاي‌ مالي‌ الزامي‌ است‌. استانداردهاي‌ حسابرسي‌ همچنين‌ بايد حسب‌ مورد، در رسيدگي‌ به‌ ساير اطلاعات‌ مالي‌ و خدمات‌ مرتبط‌ با حسابرسي‌ نيز بكار گرفته‌ شود.ت‌ كه‌ به‌ دليل‌ اهميت‌، به‌ طور مجزا (از بخش‌ 100 به‌ بعد) در اين‌ مجموعه‌ ارائه‌ شده‌ است‌.

 

جهت کسب اطلاات بیشتر با ثبت شرکت ارشیا تماس حاصل فرمایید

دفاتر پستی منتخب

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی

 

 

کارت بازرگانی چیست ؟

کارت بازرگانی مجوزی است که به دارنده آن اعم از شخص حقیقی یا حقوقی اجازه داده می شود به امر تجارت خارجی بپردازد براساس مقرراتی که در حال حاضر در درست اجراست اعتبار کارت بازرگانی از تاریخ صدور یکسال می باشد و تمدید کارت بازرگانی نیز با ارائه مدارک لازم برای مدت مذکور انجام می گیرد.

 کاربردهای کارت بازرگانی

  • ثبت سفارش و ترخیص کالا

ادامه مطلب را بخوانید !

 

دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت مسئولیت محدود ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شرکت روزنامه رسمی ثبت شرکتها
رهگیری پرونده ثبت شرکت
اطلاعیه ها و اخبار
نظرسنجی
به نظر شما مناسب ترین شرکت برای شروع فعالیت اقتصادی کدام شرکت می باشد ؟
شرکت محدود
شرکت خاص
موسسه
شرکت تعاونی