به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403
ثبت شرکت

جستجو در سایت

پلمپ دفاتر 1396

انجمن ثبت شرکت ایران

ثبت شرکت در سراسر ایران :
موضوع مناسب برای ثبت شرکتها

سایر امور ثبتی :
بازدید اخیر

ثبت شرکت در استان مرکزی

علاوه بر این اشخاص می توانند نسبت به ثبت شرکت در استان مرکزی اقدام کنند می توانند هر زمان نیاز شد نسبت به انجام تغییرات در استان مرکزی و تصمیمات در شرکتها اقدام نموده و امور مربوط به ثبت تغییرات شرکت را انجام دهند .

 

ثبت شرکت در استان مرکزی

 

اقدامات لارم جهت ثبت شرکت در استان مرکزی

انواع شرکتهایی که در ایران ثبت می گردد عبارتند از : شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت تضامنی ، ، شکت سهامی خاص ، شرکت تعاونی ، مؤسسات غیر تجاری و .... می باشد.که هر یک با توجه به نوع خود شرایط ویژه ای دارد که به طور مختصر به توضیح آنها می پردازیم.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در استان مرکزی

شرکت محدود حداقل با دو نفر عضو تشکیل می گردد اگر رابطه فامیلی بین این دو نفر باشد مشکلی ندارد و حداقل سرمایه جهت تشکیل شرکت با مسئولیت محدود حداقل 1,000,000 ریال می باشد .

مدارک لازم جهت ثبت شرکت محدود در استان مرکزی

  • میزان سهام و درصد سهام و سمت ها را متقاضی مشخص می نماید .
  • کد پستی و آدرس دقیق محل فعالیت باید مشخص گردد .
  • ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه برابر اصل شده در دفترخانه اسناد رسمی .
  • اخذ گواهی عدم سو پیشینه از پلیس +10 یا اداره  آگاهی که برای کل اعضا مورد نیاز است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اراک -ثبت شرکت با مسئولیت محدود در آشتیان - ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دلیجان -ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کمیجان -ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ساوه - ثبت شرکت با مسئولیت محدود در فراهان - ثبت شرکت با مسئولیت محدود در زرندیه -ثبت شرکت با مسئولیت محدود در خنداب -ثبت شرکت با مسئولیت محدود در محلات - ثبت شرکت با مسئولیت محدود در خمین -ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شازند 

ثبت شرکت در استان مرکزی


 

ثبت شرکت سهامی خاص در استان مرکزی

شرکت سهامی  حداقل با پنج نفر تشکیل می گردد که سه نفر سهامدار شرکت هستند که اگر رابطه فامیلی بین آنها باشد مشکلی نیست و دو نفر کاملا غریبه باید باشند با اعضا یعنی اینکه به هیچ عنوان با اعضا رابطه نسبی و سببی نداشته باشند که در واقع این دو نفر سهامدار نیستند اما کار نظارت بر اسناد و صورتهای مالی شرکتها را بر عهده دارند و هر زمان نیاز شد باید گزارش ارائه نمایند. حداقل سرمایه جهت تشکیل شرکت سهامی خاص حداقل 1,000,000 ریال می باشد .

مدارک لازم جهت ثبت شرکت سهامی خاص در استان مرکزی

  • میزان سهام و درصد سهام و سمت ها را متقاضی مشخص می نماید .
  • کد پستی و آدرس دقیق محل فعالیت باید مشخص گردد .
  • ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه برابر اصل شده در دفترخانه اسناد رسمی .
  • اخذ گواهی عدم سو پیشینه از پلیس +10 یا اداره  آگاهی که برای کل اعضا مورد نیاز است.
  • افتتاح حساب در بانک به نام شرکت در شرف تاسیس که اعضا باید 35 درصد سرمایه اولیه را واریز نمایند و گواهی بانکی دریافت نمایند.

ثبت شرکت سهامی خاص در اراک -ثبت شرکت سهامی خاص در آشتیان - ثبت شرکت سهامی خاص در دلیجان -ثبت شرکت سهامی خاص در کمیجان -ثبت شرکت سهامی خاص در ساوه - ثبت شرکت سهامی خاص در فراهان - ثبت شرکت سهامی خاص در زرندیه -ثبت شرکت سهامی خاص در خنداب -ثبت شرکت سهامی خاص در محلات - ثبت شرکت سهامی خاص در خمین -ثبت شرکت شرکت سهامی خاص در شازند

 

 ثبت شرکت تعاونی در استان مرکزی

از جمله ویژگی های شرکتهای تعاونی وجود معافیت مالیاتی بر حسب فعالیت و استفاده از تسهیلات می باشد.

روند ثبت شرکت تعاونی تقریبا طولانی می باشد و مراحل ثبت تعاونی در استان مرکزی در دو مرحله صورت می گیرد بخشی از مراحل در اداره تعاون و بخشی دیگر در اداره ثبت شرکتها انجام میگیرد.

شرایط ثبت تعاونی در استان مرکزی و مدارک ثبت تعاونی در استان مرکزی به اینصورت است که حداقل اعضا باید هفت نفر باشند افراد باید بالای 18 سال باشند و جهت آغاز روند بت باید بر حسب فعالیت یک جواز کسب یا مجوز مربوط به شهر مورد نظر ادائه گردد و حیطه فعالیت در سطح استان می باشد.

سرمایه اولیه در شرکت تعاونی بر حسب فعالیت تعیین می گردد و دارای دوبخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش می باشد پس از آماده سازی مدارک و بررسی اولیه توسط اداره تعاون مجوز جهت افتتاح حساب صادر می گردد و متقاضی باید به شعب بانکهای توسعه تعاون مراجعه نموده و نسبت به افتتاح حساب اقدام نماید. پس از افتتاح حساب تعیین نام صورت می گیرد و مدارک به اداره تعاون جهت بررسی نهایی ارائه می گردد باید آموزشها انجام گردد و در نهایت پس از اخذ مجوز تاسیس شرکت تعاونی مدارک به اداره ثبت شرکتها ارجاع داده می شود و شماره ثبت صادر می گردد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت تعاونی در استان مرکزی

  • میزان سهام و درصد سهام و سمت ها را متقاشی مشخص می نماید .
  • کد پستی و آدرس دقیق محل فعالیت باید مشخص گردد .
  • ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه برابر اصل شده در دفترخانه اسناد رسمی .
  • جواز کسب یا مجوزجهت فعالیت مورد نظر
  • کارت پایان خدمت جهت افراد متولد 1338 به بعد

ثبت شرکت تعاونی در اراک -ثبت شرکت تعاونی در آشتیان - ثبت شرکت تعاونی در دلیجان -ثبت شرکت تعاونی در کمیجان -ثبت شرکت تعاونی در ساوه - ثبت شرکت تعاونی در فراهان - ثبت شرکت تعاونی در زرندیه -ثبت شرکت تعاونی در خنداب -ثبت شرکت تعاونی در محلات - ثبت شرکت تعاونی در خمین -ثبت شرکت تعاونی در شازند

 

ثبت شرکت در استان مرکزی

 

ثبت اتحادیه تعاونی ها در استان مرکزی

ثبت اتحادیه تعاونی ها مانند ثبت تعاونی است اما روال ثبت کمی متفاوت است جهت ثبت اتحادیه تعاونی ها باید حداقل 7 شرکت تعاونی با موضوع مشابه  عضو باشند که در زمان تاسیس هر یک دارای سهام یکسان می باشند . لازم به ذکر است اساسنامه اتحادیه با اساسنامه شرکتهای تعاونی تفاوت دارد و در آنها بندهای خاصی درج شده است.

روند ثبت تعاونی در وزارت تعاون انجام و پیگیری میگردد.

ثبت اتحادیه تعاونی ها در اراک -ثبت اتحادیه تعاونی ها در آشتیان - ثبت اتحادیه تعاونی ها در دلیجان -ثبت اتحادیه تعاونی ها در کمیجان -ثبت اتحادیه تعاونی ها در ساوه - ثبت اتحادیه تعاونی ها در فراهان - ثبت اتحادیه تعاونی ها در زرندیه -ثبت اتحادیه تعاونی ها در خنداب -ثبت اتحادیه تعاونی ها در محلات - ثبت اتحادیه تعاونی ها در خمین -ثبت اتحادیه تعاونی ها در شازند

ثبت شرکت تضامنی در استان مرکزی

شرکت تضامنی در موارد خاص ثبت می گردد این شرکت دارای شرایط خاصی است ازجمله متقاضیان ثبت شرکتهای تضامنی صرافی ها یا سوهان پزی ها و .... هستند . اگر دقت کنیم در برخی از شرکتها در نام شرکت از عناوینی چون سوهان پزی علی  شرکا یا صرافی احمد و برادران استفاده می گردد

 حداقل با دو نفر عضو تشکیل می گردد اگر رابطه فامیلی بین این دو نفر باشد مشکلی ندارد و حداقل سرمایه جهت تشکیل شرکت با مسئولیت محدود حداقل 1,000,000 ریال می باشد .

مدارک لازم جهت ثبت شرکت تضامنی در استان مرکزی

  • میزان سهام و درصد سهام و سمت ها را متقاضی مشخص می نماید .
  • کد پستی و آدرس دقیق محل فعالیت باید مشخص گردد .
  • ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه برابر اصل شده در دفترخانه اسناد رسمی .
  • اخذ گواهی عدم سو پیشینه از پلیس +10 یا اداره  آگاهی که برای کل اعضا مورد نیاز است.

ثبت شرکت تضامنی در اراک -ثبت شرکت تضامنی در آشتیان - ثبت شرکت تضامنی در دلیجان -ثبت شرکت تضامنی در کمیجان -ثبت شرکت تضامنی در ساوه - ثبت شرکت تضامنی در فراهان - ثبت شرکت تضامنی در زرندیه -ثبت شرکت تضامنی در خنداب -ثبت شرکت تضامنی در محلات - ثبت شرکت تضامنی در خمین -ثبت شرکت تضامنی در شازند

 ثبت موسسه غیر تجاری در استان مرکزی

موسسه حداقل با دو نفر عضو تشکیل می گردد اگر رابطه فامیلی بین این دو نفر باشد مشکلی ندارد و حداقل سرمایه جهت تشکیل موسسه حداقل 1,000,000 ریال می باشد .

تفاوت موسسه با سایر شرکتها در این است که در موسسات فعالیت بازرگانی انجام نمی گردد.

مدارک لازم جهت ثبت موسسه در استان مرکزی

  • میزان سهام و درصد سهام و سمت ها را متقاضی مشخص می نماید .
  • کد پستی و آدرس دقیق محل فعالیت باید مشخص گردد .
  • ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه برابر اصل شده در دفترخانه اسناد رسمی

ثبت موسسه در اراک -ثبت موسسه در آشتیان - ثبت موسسه در دلیجان -ثبت موسسه در کمیجان -ثبت موسسه در ساوه - ثبت موسسه در فراهان - ثبت موسسه در زرندیه -ثبت موسسه در خنداب -ثبت موسسه در محلات - ثبت موسسه در خمین -ثبت موسسه در شازند

 

روزنامه رسمی در استان مرکزی

پس از اینکه روال تاسیس یک شرکت در استان مرکزی صورت گرفت و شماره ثبت و مدارک از اداره ثبت شرکتها اخذ گردید اولین قدم پس از تاسیس یک شرکت واریز هزینه های روزنامه رسمی و ارسال آگهی ثبتی برای روزنامه رسمی کل کشور است وقتی آگهی های یک شرکت روزنامه می گردد اطلاعات آن شرکت در سامانه روزنامه رسمی قابل رویت است و سازمانها و ادارات می توانند انواع شرکتها را به این نحو استعلام و از صحت ثبت آنها اطمینان حاصل نمایند در صورتی که روزنامه رسمی انجام نگردد ، شرکت مورد نظر امکان ارائه تغیییرات و صورتجلسات را در آینده ندارد.

روزنامه رسمی در اراک -روزنامه رسمی در آشتیان - روزنامه رسمی در دلیجان -روزنامه رسمی در کمیجان -روزنامه رسمی در ساوه - روزنامه رسمی در فراهان - روزنامه رسمی در زرندیه -روزنامه رسمی در خنداب -روزنامه رسمی در محلات - روزنامه رسمی در خمین -روزنامه رسمی در شازند

 

ثبت شرکت

ساخت مهر و سربرگ در استان مرکزی

قدم بعدی پس از ثبت شرکت در استان مرکزی ساخت مهر برای شرکت است یک مهر قانونی در استان مرکزی باید دقیقا شامل مراحل زیر باشد

سطر اول مهر ---نام کامل شرکت  (( شرکت ایده تدبیر ))

سطر دوم مهر ---  نوع شرکت  (( سهامی خاص ))

سطر سوم مهر --- شماره ثبت (( 1111111))

لازم به ذکر است جهت ساخت مهر باید حتما یک کپی از برگه آگهی ثبتی یا روزنامه رسمی به سازنده مهر داده شود تا از هرگونه سوء استفاده چلوگیری گردد.

هر شرکتی که در استان مرکزی تاسیس می گردد باید برای شروع فعالیت خود از سربرگ جهت فعالیت خود استفاده نماید کهه این سربرگ می تواند دارای طراحی خاص و ویژه یا به صورت ساده نیز باشد .

در سربرگ های قانونی معمولا باید موارد زیر رعایت گردد.

الف) قسمت بالای سربرگ

  • نام کامل شرکت -نوع شرکت -شماره ثبت شرکت -تاریخ-پیوست-شماره

ب ) قسمت پایین سربرگ

  • آدرس کامل شرکت-شماره تماس ثابت شرکت-شماره تماس همراه-در صورت وجود سایت آدرس کامل سایت-آدرس ایمیل
  • سربرگ کامل سربرگی است که در آن کلیه اطلاعات شخص حقوقی به طور کامل درج گردد و برای همگان قابل تشخیص باشد.

ثبت شرکت

پلمپ دفاتر در استان مرکزی

قدم بعدی پس از تاسیس شرکت در استان مرکزی ، اخذ پلمپ دفاتر از اداره ثبت شرکتها است که هر شرکت باید نسبت به اخذ پلمپ دفاتر تاسیس خود اقدام نماید پلمپ دفاتر در استان مرکزی باید به صورت سالانه اخذ گردد و معمولا در پایان سال پلمپ دفاتر سال بعد باید اخذ گردد.

پلمپ دفاتر در استان مرکزی شامل دفتر روزنامه و دفتر کل است که مربوط به بخش حسابداری شرکت می گردد تا افراد در آنها اقدام به دفتر نویسی طبق استانداردهای حسابداری نمایند که این دفاتر با توجه به حجم فعالیت شرکتها به صورت 50 برگی و 100 برگی و 200 برگی ارائه می گردد.

نحوه تهیه پلمپ دفاتر به این ترتیب است که به طور مثال شرکت در مهر ماه سال 1X13 تاسیس گردیده است پس ما باید در همان مهر ماه 1X13 پلمپ دفاتر تاسیس را تهیه کنیم که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل است و باید تا پایان 1X13 پلمپ دفاتر سال 2X13 را تهیه کنیم تا جهت انجام امور حسابداری در سال مالی از تاریخ 01/01/2X13 الی 29/12/2X13 مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه انجام پلمپ دفاتر حقیقی و حقوقی از طریق سامانه ثبت شرکتها در استان مرکزی

در گذشته جهت اخذ پلمپ دفاتر باید به همراه مدارک به اداره پست مراجعه می نمودیم اما در حال حاضر اخذ پلمپ دفاتر به صورت اینترنتی و از طریق سامانه اداره ثبت شرکتها انجام می گردد.

اطلاعات باید به صورت کامل و طبق قوانین اداره ثبت وارد گردد سپس مدارک به اداره پست ارجاع گردد و سپس مبلغ پرداختی دفاتر واریز گردد به صورت اینترنتی و سپس از طریق اداره ثبت شرکتها پلمپ می گردد.

دفاتر پس از تخصیص پلمپ از طریق ثبت به کد پستی ( آدرسی که کد پستی شرکت نشان می دهد ) ارسال می گردد.

در برخی از حرفه ها و مشاغل نیاز به دفاتر دیگری می باشد که اصطلاحا به آن دفاتر خاص گویند سامانه اداره این دفاتر را تحت شرایط و مراحل خاصی به متقاضیان ارائه می گردد.

 

پلمپ دفاتر در اراک -پلمپ دفاتر در آشتیان - پلمپ دفاتر در دلیجان -پلمپ دفاتر در کمیجان -پلمپ دفاتر در ساوه - پلمپ دفاتر در فراهان -پلمپ دفاتر در زرندیه -پلمپ دفاتر در خنداب -

 پلمپ دفاتر در محلات -پلمپ دفاتر در خمین -پلمپ دفاتر در شازند

 

 

ثبت شرکت در استان مرکزی

ثبت تغییرات ، مجامع ، تصمیمات ، صورتجلسات انواع شرکتها در استان مرکزی 

هر شرکت پس از تاسیس و در طول حیات خود ممکن است به تغییراتی نیاز پیدا کند که اداره ثبت شرکتها این امکان را به شرکتها می دهد تا تغییرات و مجامع و صورتجلسات خود را به ثبت برسانند .مراحل و مدارک لازم این تغییرات و عناوین آنها در شرکتهای مختلف متفاوت است

 

تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در اراک -تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در آشتیان -تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در دلیجان -تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در کمیجان -تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در ساوه - تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در فراهان - تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در زرندیه -تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در خنداب -تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در محلات -تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در خمین - تغییرات شرکتها ، صورتجلسات شرکتها و مجامع شرکتها در شازند

 

حال به طور مختصر هر یک از این تغییرات ، صورتجلسات و مجامع را در شهر استان مرکزی توضیح می دهیم

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات  و صورتجلسه افزایش سرمایه و سهام در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد افزایش سرمایه را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه  نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

مدارک لازم جهت ثبت مجامع و تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه افزایش سرمایه در استان مرکزی

  • کپی کارت ملی اعضا و بازرسین
  • کپی آخرین تغییرات مربوط به مدیران و هیأت مدیره و آدرس شرکت (( در صورتی که شرکت در گذشته تغییراتی نداشته است فقط آگهی تاسیس ارائه گردد ))
  • ذکر تغییرات جدید که قرار است در شرکت با انجام این تغییرات تحقق یابد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات  و صورتجلسه افزایش سرمایه  از طریق ورود شریک در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد افزایش سرمایه از طریق ورود شریک را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه  نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات  و صورتجلسه کاهش سرمایه  از طریق خروج شریک در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد کاهش سرمایه از طریق خروج شریک را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه  نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات  و صورتجلسه کاهش سرمایه  و سهام شریک در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد کاهش سرمایه از طریق کاهش سهام شریک را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه  نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه تغییر نام شرکت در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تغییر نام شرکت را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه تغییر آدرس شرکت از شهری به شهر دیگر در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تغییر آدرس شرکت از شهری به شهر دیگر را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه افزایش تعداد اعضای هیأت مدیره و مدیران شرکت در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد افزایش تعداد اعضای هیأت مدیره و مدیران شرکت را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه کاهش تعداد اعضای هیأت مدیره و مدیران شرکت در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد کاهش تعداد اعضای هیأت مدیره و مدیران شرکت را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه الحاق و اضافه کردن مواردی به موضوع شرکت در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد الحاق و اضافه کردن مواردی به موضوع شرکت را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه تغییرسال مالی شرکت در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تغییرسال مالی را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه انحلال شرکت در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد انحلال شرکت را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه نقل و انتقال سهام در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد نقل و انتقال سهام را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه تعیین سمت افراد ویا تغییر سمت در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تعیین سمت افراد ویا تغییر سمت را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه تمدید هیأت مدیره و مدیران در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تمدید هیأت مدیره و مدیران را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه تمدید بازرسین در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تمدید بازرسین را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه افزایش سرمایه از طریق مطالبات حال شده در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تمدید بازرسین را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت مجامع ، تصمیمات ، تغییرات و صورتجلسه تغییرات روزنامه کثیرالانتشار در استان مرکزی

زمانی که شرکت قصد تغییرات روزنامه کثیرالانتشار را داشته باشد باید نسبت به برگزاری مجامع مورد نظر اقدام نموده و پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا باید سامانه تکمیل و آن را به اداره ثبت ارائه نماید تا توسط اداره ثبت شرکتها بررسی ها صورت گرفته و به ثبت برسد

ثبت و تمدید لوگو ، برند و علامت تجاری

ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در استان مرکزی

یک شرکت پس از ثبت جهت شناساندن محصول خود به عموم باید اصطلاحا برند ، لوگو ، علامت تجاری خود را در اداره مالکیت های معنوی به ثبت برساند تا در آینده افراد سودجو از علامت این افراد سوء استفاده ننمایند تا زمانی که افراد برند خود را به ثبت نرسانند هر گونه سو استفاده از نام و طرح غیر قابل پیگیری می باشد. در صورتی که اشخاص حقیقی و حقوقی برند خود را به ثبت برسانند می توانند از سوء استفاده ها جلوگیری نمایند.

برند هم هم به صورت لاتین و هم به صورت فارسی قابلیت ثبت دارد لازم به ذکر است در صورتی که لاتین در برند استفاده گردد باید اشخاص حتما کارت بازرگانی ارائه دهند.

طراحی لوگو ، علامت تجاری ، برند در استان مرکزی

طراحی برند باید به گونه ای باشد که در آن از طرح های تکرای استفاده نگردد و در آن از اسامی قابل ثبت و معنی دار استفاده گردد برندها می توانند در انواع زیر ثبت گردند

  • فقط نام فارسی
  • فقط نام لاتین
  • فقط طرح فارسی
  • فقط طرح لاتین
  • تلفیقی از طرح و نوشته فارسی
  • طراحی و تلفیقی از نوشته لاتین

یک برند پس از اینکه آماده گردید باید در اداره مالکیت پذیرش گردد و پس از بررسی کارشناس اول و دوم و سپس رییس اداره 2 حالت به وجود می آید

1-زمانی که برند قابلیت ثبت دارد که ارائه می شود برای روزنامه رسمی اول و دوم و پس از آن سند 10 ساله برند ارائه می گردد.

1-      زمانی که برند قابلیت ثبت ندارد که درخواست از بین می رود و شخص باید درخواست جدید با نام جدید ارائه نماید.

مدارک لازم جهت ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در استان مرکزی

الف ) مدارک لازم جهت ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند حقیقی در استان مرکزی

اشخاص بدون اینکه شرت داشته باشند می توانند برند خود را به ثبت برسانند مداری که مورد نیاز می باشد به شرح زیر است

  • کپی شناسنامه و کارت ملی شخص برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی
  • کپی مجوز یا جواز کسب مرتبط با فعالیت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی
  • کپی کارت پایان خدمت
  • فایل طرح مورد نظر
  • در صورت لاتین بودن طرح ارائه کارت بازرگانی الزامی است

ب ) مدارک لازم جهت ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند حقوقی در استان مرکزی

  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و اعضای شرکت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی
  • کپی مجوز یا جواز کسب مرتبط با فعالیت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی
  • کپی برابر اصل مدارک شرکت
  • فایل طرح مورد نظر
  • در صورت لاتین بودن طرح ارائه کارت بازرگانی الزامی است

ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در اراک -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در آشتیان -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در دلیجان -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند

در کمیجان -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در ساوه -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در فراهان -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در زرندیه -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در خنداب -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در محلات -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در خمین -ثبت و تمدید لوگو ، علامت تجاری ، برند در شازند

ثبت طرح صنعتی

ثبت طرح صنعتی در استان مرکزی

 

زمانی که ما محصولات مختلفی تولید می نماییم برای جلوگیری از کپی برداری از محصولات باید طرح محصولات خود را در اداره مالکیت های معنوی به ثبت برسانیم تفاوت طرح و برند در این است که برند جهت شناساندن محصول است در حالی که طرح صنعتی به ثبت رسانیدن شکل ظاهری محصول است

طرح صنعتی را با مثالی توضیح می دهیم به طور مثال حرفه ما تولید سینی است سینی از قبل وجود داشته اما طرح ما یک سینی پلاستیکی است که در گوشه آن طرح گل دارد که میخاهیم آن را به ثبت برسانیم.

یک طرح پس از اینکه آماده گردید باید در اداره مالکیت پذیرش گردد و پس از بررسی کارشناس اول و دوم و سپس رییس اداره 2 حالت به وجود می آید

1-زمانی که طرح قابلیت ثبت دارد که ارائه می شود برای روزنامه رسمی اول و دوم و پس از آن سند 10 ساله برند ارائه می گردد.

2-زمانی که طرح قابلیت ثبت ندارد که درخواست از بین می رود و شخص باید درخواست جدید با نام جدید ارائه نماید.

مدارک لازم جهت ثبت طرح صنعتی در استان مرکزی و کلیه شهرستانهای استان استان مرکزی

الف ) مدارک لازم جهت ثبت طرح صنعتی در تهران

  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و اعضای شرکت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی
  • کپی برابر اصل مدارک شرکت
  • تصویر محصول از زوایای مختلف

جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از روشهای زیر ارتباط برقرار نمایید
ارسال ایمیل به آدرس info@arshiyagroup.ir
ارسال پیامک و تلگرام به شماره 09389683503
تماس با شماره همراه 09128069819
تماس با شماره تلفن های موجود در سایت </

تماس با ثبت شرکت ارشیا

موضوع : ---

تاریخ : 10-03-1396, 20:36

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

مشاوره ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

موضوعات پرکاربرد ثبتی :
ثبت شرکت در سراسر ایران

ثبت شرکت در تهران
مطالب ویژه
تماس
واتس آپ
موبایل
کرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکی , کاشت مو , مزوتراپی