به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : چهارشنبه ، 2 آبان 1403
ثبت شرکت

جستجو در سایت

پلمپ دفاتر 1396

انجمن ثبت شرکت ایران

ثبت شرکت در اردبیل

شهر اردبیل دارای جمعیتی در حدود 529,374 نفر است زبان ساکنین اردبیل ترکی آذربایجانی است هریک از افراد ساکن در اردبیل دارای شغلی هستند که با آن گذران زندگی میکنند برخی از مشاغل با توجه به مرور زمان ایجاد میگردد ایجاد یک شغل در اردبیل به آبادانی این شهر و هم چنین اشتغال زایی کمک مینماید.

آشنایی با استان

اقلیم شناسی این استان

تماس با ثبت شرکت ارشیا

موضوع : ثبت شرکت در اردبیل

تاریخ : 21-08-1396, 14:46

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

مشاوره ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

ثبت شرکت اردبیل

ثبت شرکت اردبیل

برای شروع هر حرفه و شغلی باید اطلاعات کامل در آن زمینه کسب نماییم در کلیه مشاغل و رشته هایی که در اردبیل وجود دارد می توان با رعایت قوانین اشتغالی را آغاز نمود تا بتوانیم از افراد داری تحصیل در کلیه زمینه ها در اردبیل کمک بگیریم .اردبیل از جمله شهرهایی است که دارای آب و هوایی مناسب می باشد و گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند اردبیل به دلیل داشتن بناهای تاریخی و طبیعت زیبای اردبیل ، این شهر را نسبت به سایر شهرها متمایز می نماید در اردبیل سالانه جوانان بسیاری در رشته های مختلف از دانشگاههای اردبیل فارغ التحصیل می گردند. هموطنان اردبیل می توانند خود با ایجاد اشتغالی کارا باعث پیشرفت این شهر گردند .
فعالیتی در اردبیل کارا می باشد که بتواند به انجام فعالیت تولیدی بپردازد و محصولات جدید را در اردبیل تولید کند و بتواند نیاز جامعه را برطرف کند و با استفاده از روشهای نوین در تولید و توزیع اردبیل صورت گیرد و بتواند محصولات خود را علاوه بر اردبیل در سایر استانها و کشورها عرضه نماید .اردبیل دارای زمینه هایی برای رشد جوانان می باشد و مواردی که در دانشگاه آموخته اند در شهر خود یعنی اردبیل به کار بندند و بتوانند همشهریان خود را بی نیاز از واردات کالا نمایند.
با توجه به موارد ذکر شده در می یابیم که اولین قدم در اردبیل برای شروع یک کسب و کار موفق در اردبیل ایجاد و یا تاسیس یک شرکت است. اولین سوالی که ذهن ما را به خود مشغول می کند این است که چگونه ثبت شرکت دراردبیل را انجام دهیم پاسخ ساده است برای این امر بهتر است از مشاورینی که در زمینه ثبت شرکت شهر اردبیل آگاهی و تخصص دارند از جمله مشاوران ثبت شرکت ارشیا کمک بگیریم تا بتوانیم تصمیم بهتری اتخاذ کنیم . ثبت شرکت در اردبیل می تواند به روشهای مختلف صورت گیرد از جمله آنها عبارتند از ثبت شرکت مسئولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی خاص ، ثبت شرکت تعاونی ، ثبت موسسه ، ثبت شرکت تعاونی اشاره کرد . شرکت اردبیل هر کدام دارای موضوعات مختلفی هستند و فعالیت مورد نظر خود را انجام می دهند . برای برخی موضوعات خاص در اردبیل باید از شرکت خاص استفاده کرد اگر بخواهیم مراحل ثبت شرکت اردبیل را به طور کامل ارزیابی کنیم باید از قوانین ثبت اطلاع یابیم .
حال به توضیح برخی از بندهای مهم شرکت اردبیل در زمان ثبت تاسیس شرکت می پردازیم :
1- تعیین نام ثبت شرکت اردبیل از اصول مهم و اساسی در شرکتها است که باید حساسیت و توجه ویژه ای نسبت به آن در اردبیل داشته باشیم زیرا اسم شرکت می تواند در برگیرنه موضوع مورد نظر ما باشد باید کامل و جامع و کوتاه باشد . اسامی شرکت انتخابی باید دارای ریشه فارسی و مطابق فرهنگ کشورمان ایران باشد و می توان از اسامی شهر ها در اردبیل یا روستاهای اردبیل نیز در آن استفاده نمود در اولین بررسی ثبت شرکت اردبیل باید 5 اسم ارائه گردد تا به ترتیب اولویت بررسی گردد.این اسامی انتخابی می تواند از اسامی اصیل در اردبیل و یا نام قسمتها و مناطق خاص اردبیل باشدو یا از اسامی باستانی اردبیل باشد می توانیم از اسمهایی را که مرتبط با زبان شهر اردبیل وجود دارد استفاده کنیم.
2- نوع شرکت بر حسب نیاز حرفه در اردبیل تعیین می گردد ثبت شرکت مورد نظر باید فعالیت انتخابی در اردبیل مطابقت داشته باشد .
3- موضوع ثبت شرکت اردبیل باید کامل و خلاصه ذکر گردد در اردبیل موضوعات متفاوتی وجود دارد شامل موضوعات تجاری ، بازرگانی ، تولیدی ، کارآفرینی ، دانش بنیان ، علمی ، توزیعی و سایر موارد می باشد. شرکت به معنی وجود دو نفر یا بیشتر است که با یگدیگر می توانند همکاری و مشارکت اردبیل گسترش دهند. برخی موضوعات ثبت نیاز به مجوز از نهاد مربوطه خود در اردبیل را دارند که باید حتما قبل از شرکت مجوز مورد نظر از ادارات اردبیل اخذ گردد و سپس نسبت به شرکت در اردبیل اقدام گردد. در شرکت اردبیل موضوعاتی هستند که نیازی به مجوز قبل از ثبت نیست و متقاضی در صورت نیاز در آینده باید در اردبیل آن را اخذ نماید.

4- سرمایه شرکت اردبیل که برای شروع فعالیت در اردبیل باید بر حسب حرفه مقدار آن تعیین و ثبت گردد . سرمایه ثبت شامل دو بخش است سرمایه نقدی و سرمایه غیر نقدی می باشد که روال و نوع سرمایه شرکت در اردبیل بر حسب نوع شرکت انتخابی متفاوت است حداقل سرمایه شرکت در اردبیل که قابلیت ثبت را دارا می باشد 1,000,000 ریال می باشد که توسط متقاضی تعیین میگردد . در زمان تاسیس برخی شرکت در اردبیل باید 35 درصد سرمایه برحسب نوع شرکت انتخابی در بانک واریز و افتتاح حساب انجام گیرد و گواهی بانکی دریافت گردد.
5- میزان سهام هریک از سهامداران سلیقه ای می باشد سهام اشخاص شرکت در اردبیل هر زمان سهامداران لازم ببینند در شرکت قابل تغییر است در زمان ثبت تاسیس نیز این مقدارها در اساسنامه ذکر می گردد.
6- مبحث دیگر در شرکت اردبیل عنوان مدت شرکت است که مدت شرکت در اردبیل می تواند به دوصورت محدود یا نامحدود لحاظ گردد که بسته به اشخاص شرکت قابل تغییر است.
7- مورد بعدی که در اساسنامه شرکت ذکر می گردد ذکر سال مالی است معمولا سال مالی اردبیل از اول فروردین آغاز و تا بیست و نهم فروردین یک سال لحاظ می گردد که این سال مالی بسته به نظر مدیران شرکت به ثبت رسیده قابل تغییر است.
8- سمت اعضای شرکت دارای عناوین متفاوتی است که این عناوین در اردبیل عبارتند از به ترتیب بالاترین به پایین ترین مدیر عامل ، رییس هیأت مدیره ، نائب رییس و الباقی اعضا عضو هیأت مدیره در نظر گرفته می شوند.لازم به ذکر است سمت ها بسته به نوع شرکتها ممکن است تغییر یابد.
9- حق امضا اعضای یک شرکت در اردبیل نیز اهمیت بسیاری دارد حق امضا در شرکتها می تواند با یک عضو یا چند عضو شرکت صورت گیرد که باید در مدارک شرکت به صورت دقیق وارد گردد اردبیل نیز دارای سیستم تعیین حق امضا می باشد.
10- در صورتی که در شرکت نیاز به انتخاب بازرسین در اردبیل باشد بازرسین برای یک سال مالی انتخاب می شوند و سالانه باید این افراد تمدید یا تغییر یابند و در اداره شرکت اردبیل به ثبت برسد و تایید گردد.
11- در برخی از شرکتها مدیران برای دو سال و در برخی دیگر می توانند به صورت نامحدود انتخاب گردند و یا در برخی اردبیل به صورت سه ساله باید انتخاب گردند.
تعداد اعضای مورد نیاز برای شروع حرفه در اردبیل
حداقل اعضای مورد نیاز جهت تاسیس دو نفر در اردبیل است

مدارکی که برای ثبت تاسیس و راه اندازی شرکت در اردبیل به آن نیاز داریم عبارت است از:
کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی اردبیل
اخذ گواهی عدم سوپیشینه اعضا شرکت از پلیس +10 یا اداره آگاهی اردبیل
هزینه ثبت تاسیس یک شرکت در شهر اردبیل
هزینه ثبت یک شرکت در اردبیل شامل واریزی روزنامه ها و هزینه اداره ثبت می باشد
مدت زمان به پایان رسیدن ثبت یک شرکت در اردبیل
زمان ثبت بسته به نوع آن بین 15 تا 18 روز تا پایان ثبت و دریافت روزنامه رسمی شرکت است

اطلاعات تاسیس در اردبیل داخل سامانه اداره ثبت اردبیل وارد و جهت بررسی به کارشناسان ارائه می گردد و در صورتی که پرونده ثبت فاقد ایراد باشد تاسیس پذیرفته می گردد و با شرکت موافقت می شود.پس از انجام کلیه مراحل باید روزنامه رسمی بلافاصله پس از ثبت در اردبیل انجام گردد
هر شخص حقیقی ساکن اردبیل می تواند نسبت به ثبت و راه اندازی شرکت در اردبیل اقدام کند که می تواند ایرانی یا خارجی باشند آدرسی که افراد برای شرکت خود ارائه میدهند باید داخل شهر اردبیل باشد و کد پستی آن دقیق و با اداره پست اردبیل همخوانی داشته باشد در صورتی که کد پستی اشتباه باشد سامانه آدرس اردبیل را قبول نمی کند در این صورت متقاضی شرکت باید به اداره پست اردبیل مراجعه نماید و نسبت به اصلاح کد پستی خود مربوط به یکی از مناطق اردبیل اقدام نماید تا کد پستی دقیق محل کار خود را بیابد و آن را به عوان آدرس شرکت در سامانه جامع ثبت اردبیل به ثبت برساند.
افراد خارجی می توانند در اردبیل شرکت را تاسیس نمایند و می توانند حتی با ساکنین اردبیل شریک گردند که باید گذرنامه خود را در دارالترجمه اردبیل ترجمه نمایند و سپس نسبت به ثبت اقدام کنند خارجیان در اردبیل می توانند حق امضا داشته باشند و همچنین صد درصد سهام می تواند به نام خارجیان باشد افراد و اتباع خارجی در ایران می توانند در هریک از شهرها و یا اردبیل شرکت را نهایی کنند اگر در اردبیل ثبت گردد آنها می توانند در سایر شهرها شعبه ای را به خود اختصاص دهند خارجی ها اکثرا در اردبیل به فعالیت بازرگانی می پردازند.
مسایل حقوقی شرکتها درشرکت اردبیل
• هیأت مدیره شرکت اردبیل در صورتی صلاح ببینند و نیاز باشد می توانند شعبه جدید در سایر شهرها تاسیس نمایند و یا در صورتی که نیاز باشد می توانند محل شرکت را به یک شهر دیگر یا در خیابانهای مختلف اردبیل یعنی از محلی به محل دیگر در شهر اردبیل تغییر دهند و یا اگر کد پستی شرکت اردبیل یا پلاک آن اشتباه می باشد حتما باید به اداره ثبت شهر اردبیل اطلاع دهند تا مراتب تایید و انجام گردد.
• جهت برگزاری مجامع شرکت اردبیل و تصمیم در خصوص شرکت باید زمان و تاریخ جلسه به صورت آگهی دعوت به افراد یعنی اعضا و سهامدارن شرکت ابلاغ گردد که در اردبیل می تواند به وسيله دعوتنامه كتبي از طريق پست سفارشي و يا درج آگهي در يكي از جرايد كثيرالانتشار اردبیل و سایر روزنامه ها بعمل آید تا اعضا حضور یابند.
• برای اینکه تغییراتی در شرکت خود اعمال کنیم باید مطابق اساسنامه یک سری مجامع را جهت ثبت تغییرات برگزار کنیم این مجامع معمولا در مساجد اردبیل و یا محل شرکت در اردبیل برگزار می گردد که هر کدام از این مجامع قابلیت تصویب موضوعات خاص خود را دارد وظايف مجمع عمومي عادي يا عادي بطور فوق العاده اردبیل از جمله استماع گزارش هيئت مديره در امور مالي و تصويب تراز شرکت و حساب سود و زيان شركت تصويب پيشنهاد سود قابل تقسيم شرکت تعيين خط مشي آينده شركت و تصويب ثبت آن انتخاب هيئت مديره شرکت و بازرس میباشد وظايف مجمع عمومي فوق العاده عبارت است از تغيير اساسنامه شرکت يا الحاق يا حذف يك يا چند موارد اساسنامه تنظيم اساسنامه جديد يا تبديل نوع شرکت به شرکت دیگر اردبیل و افزايش يا تقليل سرمايه شرکت تصويب ورود شريك يا شركاء جديد به شركت ثبت شده اردبیل است.
• هر شرکت نماینده ای اردبیل دارد که یک سری وظایفی دارا میباشد اختيارات نماينده قانوني شركت این است که مي تواند در كليه امور مداخله و اقدام نمايد مخصوصا در موارد زير: امور اداري شرکت شهر اردبیل از هر قبيل ، انجام تشريفات قانوني ، حفظ و تنظيم فهرست دارايي شركت و تعيين بودجه و تعيين پرداخت حقوق و انجام و هزينه ها رسيدگي به محاسبات شرکت ، پيشنهاد سود قابل تقسيم ساليانه ، تعيين آيين نامه هاي داخلي شرکت ، اجراي تصميمات مجامع عمومي ، اداء ديون و وصول مطالبات شرکت ، تاسيس شعب در سطح شهر اردبیل ، واگذاري و قبول نمايندگي در اردبیل ، انتخاب و انتصاب و استخدام متخصصين و كارمندان و كارگران از افراد اردبیل ، عقد هر گونه پيمان با شركت ها در شهر اردبیل و بانكهاو اشخاص خريد و فروش و اجاره امول منقول و غير منقول و ماشين آلات و به طور كلي وسايل مورد نياز و همچنين معاملات بنام و حساب شركت ، مشاركت با ساير شركت های اردبیل و شخصيتها حقيقي و حقوقي استقراض با رهن يا بدون رهن و تحصيل اعتبار و وام دادن و وام گرفتن از بانك ها و اشخاص و شركت ها ی اردبیل و بازكردن حساب جاري و ثابت در بانك ها ، دريافت وجه از حساب هاي شركت ، صدور ظهرنويسي و پرداخت بروات و اسناد و سفته هاهزينه ها ، مرافعات ، چه شركت مدعي باشد و چه عليه ، در تمام مراحل باتمام اختيارات از رجوع به دادگاههاي صالحه ابتدايي و استيناف و ديوان عالي كشور ، انتخاب وكيل و وكيل در توكيل ، دادن اختيارات لازمه بنامبرده و عزل آن ، قطع و فصل دعاوي با صلح و سازش ، اختيارات فوق جنبه محدوديت نداشته و هر تصميمي راكه مديرعامل جهت پيشرفت شركت اتخاد نمايد معتبر است.
• هر يك از اعضاء هيئت مديره اردبیل مي تواند تمام يا قسمتي از اختيارات خود در اردبیل و همچنين حق امضاء خود را به هر يك از شركاء براي هر مدت كه صلاح بداند تفويض نمايد و همچنين هيئت مديره مي تواند تمامي يا قسمتي از اختيارات خود را به مديرعامل تفويض نمايد.
• از درآمد در پايان هر سال مالي هزينه هاي اداري ، حقوق كاركنان و مديران ، استهلاكات ، ماليات و ساير عوارض دولتي كسر و پس از وضع صدي ده بابت ذخيره قانوني بقيه كه سود ويژه است به نسبت سهم الشركه بين شركاء اردبیل تقسيم خواهد شد.
• فوت يا محجوريت هر يك از شركا اردبیل باعث انحلال شركت نخواهد شد و يا ولي محجور مي تواند به فعالیت خود ادامه دهند. در غير اين صورت بايستي سهم الشركه خود را پس از انجام تشريفات قانوني دريافت و يا به شريك ديگري منتقل و خارج شوند. سامانه اداره به ثبت احوال اردبیل متصل است و در صورتی که اطلاعات محل تولد در اردبیل و یا محل صدور اردبیل ، شماره شناسنامه و شماره ملی اشتباه باشد مورد تایید سامانه قرار نمی گیرد سامانه ثبت اردبیل بسیار پیشرفته است و کلیه مشخصات ساکنین که قصد تاسیس دارند ار ثبت احوال اردبیل استعلام میگردد
حال با مطالعه مطالب بالا می توانیم به سوالات زیر در خصوص تاسیس در اردبیل پاسخ خود را بیابیم
مراحل راه اندازی حرفه در اردبیل چگونه است ؟
چرا تایید حرفه در اردبیل مورد نیاز است؟
چرا باید مجامع به اداره اردبیل اعلام گردد؟
کدام حرف در اردبیل بازدهی بیشتری دارید؟
مراحل ارزیابی تاسیس در اردبیل چیست ؟
مزایای تاسیس فعالیت در اردبیل چیست ؟
سامانه اداره اردبیل کدام است ؟
شرایط تاسیس حرفه در اردبیل کدام است ؟
چه اسمی برای فعالیت ما در اردبیل مناسب است؟
آیا فیزیکی مدارک شناسایی و مورد نیاز باید به اداره اردبیل ارائه شود

صنایع تبدیلی اردبیل

مطالبی که عنوان شد چکیده ای از تاسیس فعالیت در اردبیل می باشد که شما را در افتتاح یک حرفه در اردبیل راهنمایی می کند تا بتوانید به راحتی مراحل را با آگاهی در اردبیل انجام دهید برای پخش کالا در اردبیل و یا خرید و فروش کالای اردبیل یا صادرات و واردات اردبیل و کلیه امور تجاری در اردبیل این مورد مورد نیاز است شرکت ارشیا به همراه مشاورین خود شما را در انجام مراحل اردبیل یاری می نمایند علاقه مندان اردبیل جهت مشکلات تاسیس می توانند از همکاری ما در اردبیل استفاده نمایند.

آدرس: اردبیل-چهارراه امام-خیابان دادگستری - اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل

ثبت انواع شرکت سراسر اردبیل

لیست شهرهای اردبیل که واحد ثبتی جداگانه دارند :

مشکین شهر - مغان - نیر - پارس آباد - کوثر - نمین - خلخال - بیله سوار - گرمی

شهرهایی که واحد ثبتی مستقل ندارند و باید در یکی از واحدهای اردبیل ثبت گردند :

جعفر آباد - گیوی - عنبران - آبی بیگلو - هشتجین - اصلاندوز - سرعین - تازه کند - لاهرود - انگوت - هیر - کلور - رضی - فخر آباد - کوراییم

تماس
واتس آپ
موبایل
کرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکی , کاشت مو , مزوتراپی