به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : شنبه ، 4 خرداد 1398

اخذ کارت بازرگانی در بابلسر

 

مشاوره اخذ کارت بازرگانی در بابلسر

 

 مشاوره اخذ و تمدید کارت بازرگانی در آشخانه

 

بدیهی است جهت انجام هر گونه فعالیت تجاری در بابلسر باید نسبت به ثبت و اخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی اقدام نماییم .باید توجه داشته باشیم کارت بازرگانی برای اشخاص و یا شرکتها صرفا با توجه به تایید اطلاعات آنها توسط اتاق بازرگانی صادر می گردد و افراد یا شرکتها نباید آن را به افراد و شرکتهای دیگر اجاره و یا انتقال دهند.کارت بازرگانی از جمله مدارک مهم شرکتها یا اشخاص می باشد. کارت بازرگانی فقط توسط اتاق بازرگانی بابلسر صادر می گردد.راهنمای ثبت گام به گام کارت بازرگانی و مراحل ثبت شرکت نیز به روشهای تعریف شده در سایت می باشد.

مشاوره در مورد کارت بازرگانی و آموزش تصویری کارت بازرگانی ما در نحوه صبت صحیح سامانه و تکمیل مدارک آن راهنمایی میکند . لازم به ذکر است برای شرکت در کلاسهای آموزش اتاق باید به آدرس اتاق بازرگانی در شهر خود مراجعه نماییم.نمونه اظهارنامه ثبت در سامانه هوشمند کارت بازرگانی را نیز می توانید از سایت کارت بازرگانی تهیه فرمایید.

 

شرایط اخذ کارت بازرگانی در بابلسر

 

کارت بازرگانی در بابلسر هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی صادر می گردد .در صورتی که کارت به نام شخص صادر گردد مدارک متقاضی ملاک است و در صورتی که به نام شرکت صادر گردد مدارک شرکت و مدیر عامل ملاک است.

 

مدارک اخذ کارت بازرگانی در بابلسر

 

الف) کارت بازرگانی حقوقی در بابلسر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2- مدارک شرکت اساسنامه و شرکتنامه و تقاضا نامه و صورتجلسات و کلیه مدارک تاسیس شرکت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-مدارک شناسایی و کارت ملی مدیر عامل دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

4-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

5- اصل و برابر اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

6- اصل و کپی برابر اصل کارت پایان خدمت برای آقایان

 

7-داشتن حداقل سن 23 سال تمام

 

8-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه – داشتن گردش حساب بالای شرکت

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

9-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

10- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

11-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

ب) مدارک کارت بازرگانی حقیقی در بابلسر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2-مدارک شناسایی و کارت ملی متقاضی دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

4- کپی برابر اصل کارات پایان خدمت برای آقایان

 

5-داشتن حداقل سند 23 سال تمام

 

6-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

7-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

8- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

9-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

10-پلمپ دفاتر شخصی

 

سامانه ثبت کارت بازرگانی در بابلسر

 

سامانه کارت بازرگانی جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند جهت تسهیل اخذ کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی بابلسر راه انازی گردیده و ثبت نام صرفا از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

 

از جمله نکات مهم در صدور کارت بازرگانیمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمندان دولت نمی توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.
  • ارائه حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است .
  • برای هر واحد ملکی فقط یک کارت صادر می گردد.
  • حضور متقاضی در کلاسها بر حسب مدرک تحصیلی پس از مراجعه به اتاق الزامی است .
  • کلیه مدارک در اتاق برابر اصل می گردد.
  • امور وارداتی به طور کامل ذکر گردد
  • برای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد.

 

مراحل اخذ کارت بازرگانی در بابلسر

 

کلیه مراحل در سامانه کارت بازرگانی بابلسر صورت می گیرد و بخشی از امور در اداره ثبت شرکتها و اداره مالیات نیز پیگیری میگردد.

 

نحوه شرکت در کلاسهای اتاق بازرگانی و اخذ نوبت در بابلسر

 

پس از اخذ نوبت کلاس شخص در کلیه کلاسا باید در تاریخ تعیین شده حضور یابد و امتحان دهد و پس از قبولی ادامه روند صدور کارت در بابلسر پیگیری گردد.

 

هزینه اخذ کارت بازرگانی در بابلسر

 

کارت بازرگانی با توجه به نوع طبقه واریزی هایی در اتاق دارد که پس از صدور پیشنویس کارت به متقاضی اعلام می گردد.

 

زمان صدور کارت بازرگانی در بابلسر

 

پس از انجام کلیه مراحل و تایید توسط اداره کارت صادر و صرفا به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

 

صدور کارت بازرگانی هوشمند در بابلسر

 

در نهایت پس از پایان تایید ها و تحویل مدارک به اداره برای متقاضیان کارت بازرگانی هوشمند صادر می گردد.

 

 

تمدید کارت بازرگانی در بابلسر

 

کارت بازرگانی بنا به زمان آن معمولا یکساله و 5 ساله ارایه می گردد که پس از اتمام تاریخ اعتبار آن باید تمدید گردد.

 

 

سایت ارشیا آماده ارایه هر گونه مشاوره در خصوص کارت بازرگانی در بابلسر می باشد.

 

 

 

 

دفاتر پستی منتخب

اخذ کارت بازرگانی در قائم شهر

 

مشاوره اخذ کارت بازرگانی در قائم شهر

 

مشاوره اخذ و تمدید کارت بازرگانی در قائم شهر

 

بدیهی است جهت انجام هر گونه فعالیت تجاری در قائم شهر باید نسبت به ثبت و اخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی اقدام نماییم .باید توجه داشته باشیم کارت بازرگانی برای اشخاص و یا شرکتها صرفا با توجه به تایید اطلاعات آنها توسط اتاق بازرگانی صادر می گردد و افراد یا شرکتها نباید آن را به افراد و شرکتهای دیگر اجاره و یا انتقال دهند.کارت بازرگانی از جمله مدارک مهم شرکتها یا اشخاص می باشد. کارت بازرگانی فقط توسط اتاق بازرگانی قائم شهر صادر می گردد.راهنمای ثبت گام به گام کارت بازرگانی و مراحل ثبت شرکت نیز به روشهای تعریف شده در سایت می باشد.

مشاوره در مورد کارت بازرگانی و آموزش تصویری کارت بازرگانی ما در نحوه صبت صحیح سامانه و تکمیل مدارک آن راهنمایی میکند . لازم به ذکر است برای شرکت در کلاسهای آموزش اتاق باید به آدرس اتاق بازرگانی در شهر خود مراجعه نماییم.نمونه اظهارنامه ثبت در سامانه هوشمند کارت بازرگانی را نیز می توانید از سایت کارت بازرگانی تهیه فرمایید.

 

شرایط اخذ کارت بازرگانی در قائم شهر

 

کارت بازرگانی در قائم شهر هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی صادر می گردد .در صورتی که کارت به نام شخص صادر گردد مدارک متقاضی ملاک است و در صورتی که به نام شرکت صادر گردد مدارک شرکت و مدیر عامل ملاک است.

 

مدارک اخذ کارت بازرگانی در قائم شهر

 

الف) کارت بازرگانی حقوقی در قائم شهر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2- مدارک شرکت اساسنامه و شرکتنامه و تقاضا نامه و صورتجلسات و کلیه مدارک تاسیس شرکت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-مدارک شناسایی و کارت ملی مدیر عامل دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

4-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

5- اصل و برابر اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

6- اصل و کپی برابر اصل کارت پایان خدمت برای آقایان

 

7-داشتن حداقل سن 23 سال تمام

 

8-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه – داشتن گردش حساب بالای شرکت

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

9-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

10- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

11-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

ب) مدارک کارت بازرگانی حقیقی در قائم شهر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2-مدارک شناسایی و کارت ملی متقاضی دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

4- کپی برابر اصل کارات پایان خدمت برای آقایان

 

5-داشتن حداقل سند 23 سال تمام

 

6-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

7-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

8- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

9-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

10-پلمپ دفاتر شخصی

 

سامانه ثبت کارت بازرگانی در قائم شهر

 

سامانه کارت بازرگانی جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند جهت تسهیل اخذ کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی قائم شهر راه انازی گردیده و ثبت نام صرفا از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

 

از جمله نکات مهم در صدور کارت بازرگانیمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمندان دولت نمی توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.
  • ارائه حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است .
  • برای هر واحد ملکی فقط یک کارت صادر می گردد.
  • حضور متقاضی در کلاسها بر حسب مدرک تحصیلی پس از مراجعه به اتاق الزامی است .
  • کلیه مدارک در اتاق برابر اصل می گردد.
  • امور وارداتی به طور کامل ذکر گردد
  • برای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد.

 

مراحل اخذ کارت بازرگانی در قائم شهر

 

کلیه مراحل در سامانه کارت بازرگانی قائم شهر صورت می گیرد و بخشی از امور در اداره ثبت شرکتها و اداره مالیات نیز پیگیری میگردد.

 

نحوه شرکت در کلاسهای اتاق بازرگانی و اخذ نوبت در قائم شهر

 

پس از اخذ نوبت کلاس شخص در کلیه کلاسا باید در تاریخ تعیین شده حضور یابد و امتحان دهد و پس از قبولی ادامه روند صدور کارت در قائم شهر پیگیری گردد.

 

هزینه اخذ کارت بازرگانی در قائم شهر

 

کارت بازرگانی با توجه به نوع طبقه واریزی هایی در اتاق دارد که پس از صدور پیشنویس کارت به متقاضی اعلام می گردد.

 

زمان صدور کارت بازرگانی در قائم شهر

 

پس از انجام کلیه مراحل و تایید توسط اداره کارت صادر و صرفا به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

 

صدور کارت بازرگانی هوشمند در قائم شهر

 

در نهایت پس از پایان تایید ها و تحویل مدارک به اداره برای متقاضیان کارت بازرگانی هوشمند صادر می گردد.

 

 

تمدید کارت بازرگانی در قائم شهر

 

کارت بازرگانی بنا به زمان آن معمولا یکساله و 5 ساله ارایه می گردد که پس از اتمام تاریخ اعتبار آن باید تمدید گردد.

 

 

سایت ارشیا آماده ارایه هر گونه مشاوره در خصوص کارت بازرگانی در قائم شهر می باشد.

 

 

 

 

دفاتر پستی منتخب

اخذ کارت بازرگانی در بهشهر

 

مشاوره اخذ کارت بازرگانی در بهشهر

 

 مشاوره اخذ و تمدید کارت بازرگانی در بهشهر

 

بدیهی است جهت انجام هر گونه فعالیت تجاری در بهشهر باید نسبت به ثبت و اخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی اقدام نماییم .باید توجه داشته باشیم کارت بازرگانی برای اشخاص و یا شرکتها صرفا با توجه به تایید اطلاعات آنها توسط اتاق بازرگانی صادر می گردد و افراد یا شرکتها نباید آن را به افراد و شرکتهای دیگر اجاره و یا انتقال دهند.کارت بازرگانی از جمله مدارک مهم شرکتها یا اشخاص می باشد. کارت بازرگانی فقط توسط اتاق بازرگانی بهشهر صادر می گردد.راهنمای ثبت گام به گام کارت بازرگانی و مراحل ثبت شرکت نیز به روشهای تعریف شده در سایت می باشد.

مشاوره در مورد کارت بازرگانی و آموزش تصویری کارت بازرگانی ما در نحوه صبت صحیح سامانه و تکمیل مدارک آن راهنمایی میکند . لازم به ذکر است برای شرکت در کلاسهای آموزش اتاق باید به آدرس اتاق بازرگانی در شهر خود مراجعه نماییم.نمونه اظهارنامه ثبت در سامانه هوشمند کارت بازرگانی را نیز می توانید از سایت کارت بازرگانی تهیه فرمایید.

 

شرایط اخذ کارت بازرگانی در بهشهر

 

کارت بازرگانی در بهشهر هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی صادر می گردد .در صورتی که کارت به نام شخص صادر گردد مدارک متقاضی ملاک است و در صورتی که به نام شرکت صادر گردد مدارک شرکت و مدیر عامل ملاک است.

 

مدارک اخذ کارت بازرگانی در بهشهر

 

الف) کارت بازرگانی حقوقی در بهشهر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2- مدارک شرکت اساسنامه و شرکتنامه و تقاضا نامه و صورتجلسات و کلیه مدارک تاسیس شرکت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-مدارک شناسایی و کارت ملی مدیر عامل دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

4-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

5- اصل و برابر اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

6- اصل و کپی برابر اصل کارت پایان خدمت برای آقایان

 

7-داشتن حداقل سن 23 سال تمام

 

8-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه – داشتن گردش حساب بالای شرکت

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

9-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

10- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

11-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

ب) مدارک کارت بازرگانی حقیقی در بهشهر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2-مدارک شناسایی و کارت ملی متقاضی دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

4- کپی برابر اصل کارات پایان خدمت برای آقایان

 

5-داشتن حداقل سند 23 سال تمام

 

6-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

7-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

8- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

9-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

10-پلمپ دفاتر شخصی

 

سامانه ثبت کارت بازرگانی در بهشهر

 

سامانه کارت بازرگانی جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند جهت تسهیل اخذ کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی بهشهر راه انازی گردیده و ثبت نام صرفا از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

 

از جمله نکات مهم در صدور کارت بازرگانیمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمندان دولت نمی توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.
  • ارائه حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است .
  • برای هر واحد ملکی فقط یک کارت صادر می گردد.
  • حضور متقاضی در کلاسها بر حسب مدرک تحصیلی پس از مراجعه به اتاق الزامی است .
  • کلیه مدارک در اتاق برابر اصل می گردد.
  • امور وارداتی به طور کامل ذکر گردد
  • برای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد.

 

مراحل اخذ کارت بازرگانی در بهشهر

 

کلیه مراحل در سامانه کارت بازرگانی بهشهر صورت می گیرد و بخشی از امور در اداره ثبت شرکتها و اداره مالیات نیز پیگیری میگردد.

 

نحوه شرکت در کلاسهای اتاق بازرگانی و اخذ نوبت در بهشهر

 

پس از اخذ نوبت کلاس شخص در کلیه کلاسا باید در تاریخ تعیین شده حضور یابد و امتحان دهد و پس از قبولی ادامه روند صدور کارت در بهشهر پیگیری گردد.

 

هزینه اخذ کارت بازرگانی در بهشهر

 

کارت بازرگانی با توجه به نوع طبقه واریزی هایی در اتاق دارد که پس از صدور پیشنویس کارت به متقاضی اعلام می گردد.

 

زمان صدور کارت بازرگانی در بهشهر

 

پس از انجام کلیه مراحل و تایید توسط اداره کارت صادر و صرفا به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

 

صدور کارت بازرگانی هوشمند در بهشهر

 

در نهایت پس از پایان تایید ها و تحویل مدارک به اداره برای متقاضیان کارت بازرگانی هوشمند صادر می گردد.

 

 

تمدید کارت بازرگانی در بهشهر

 

کارت بازرگانی بنا به زمان آن معمولا یکساله و 5 ساله ارایه می گردد که پس از اتمام تاریخ اعتبار آن باید تمدید گردد.

 

 

سایت ارشیا آماده ارایه هر گونه مشاوره در خصوص کارت بازرگانی در بهشهر می باشد.

 

 

 

 

دفاتر پستی منتخب

اخذ کارت بازرگانی در رامسر

 

مشاوره اخذ کارت بازرگانی در رامسر

 

مشاوره اخذ و تمدید کارت بازرگانی در رامسر

 

بدیهی است جهت انجام هر گونه فعالیت تجاری در رامسر باید نسبت به ثبت و اخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی اقدام نماییم .باید توجه داشته باشیم کارت بازرگانی برای اشخاص و یا شرکتها صرفا با توجه به تایید اطلاعات آنها توسط اتاق بازرگانی صادر می گردد و افراد یا شرکتها نباید آن را به افراد و شرکتهای دیگر اجاره و یا انتقال دهند.کارت بازرگانی از جمله مدارک مهم شرکتها یا اشخاص می باشد. کارت بازرگانی فقط توسط اتاق بازرگانی رامسر صادر می گردد.راهنمای ثبت گام به گام کارت بازرگانی و مراحل ثبت شرکت نیز به روشهای تعریف شده در سایت می باشد.

مشاوره در مورد کارت بازرگانی و آموزش تصویری کارت بازرگانی ما در نحوه صبت صحیح سامانه و تکمیل مدارک آن راهنمایی میکند . لازم به ذکر است برای شرکت در کلاسهای آموزش اتاق باید به آدرس اتاق بازرگانی در شهر خود مراجعه نماییم.نمونه اظهارنامه ثبت در سامانه هوشمند کارت بازرگانی را نیز می توانید از سایت کارت بازرگانی تهیه فرمایید.

 

شرایط اخذ کارت بازرگانی در رامسر

 

کارت بازرگانی در رامسر هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی صادر می گردد .در صورتی که کارت به نام شخص صادر گردد مدارک متقاضی ملاک است و در صورتی که به نام شرکت صادر گردد مدارک شرکت و مدیر عامل ملاک است.

 

مدارک اخذ کارت بازرگانی در رامسر

 

الف) کارت بازرگانی حقوقی در رامسر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2- مدارک شرکت اساسنامه و شرکتنامه و تقاضا نامه و صورتجلسات و کلیه مدارک تاسیس شرکت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-مدارک شناسایی و کارت ملی مدیر عامل دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

4-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

5- اصل و برابر اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

6- اصل و کپی برابر اصل کارت پایان خدمت برای آقایان

 

7-داشتن حداقل سن 23 سال تمام

 

8-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه – داشتن گردش حساب بالای شرکت

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

9-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

10- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

11-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

ب) مدارک کارت بازرگانی حقیقی در رامسر

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2-مدارک شناسایی و کارت ملی متقاضی دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

4- کپی برابر اصل کارات پایان خدمت برای آقایان

 

5-داشتن حداقل سند 23 سال تمام

 

6-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

7-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

8- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

9-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

10-پلمپ دفاتر شخصی

 

سامانه ثبت کارت بازرگانی در رامسر

 

سامانه کارت بازرگانی جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند جهت تسهیل اخذ کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی رامسر راه انازی گردیده و ثبت نام صرفا از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

 

از جمله نکات مهم در صدور کارت بازرگانیمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمندان دولت نمی توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.
  • ارائه حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است .
  • برای هر واحد ملکی فقط یک کارت صادر می گردد.
  • حضور متقاضی در کلاسها بر حسب مدرک تحصیلی پس از مراجعه به اتاق الزامی است .
  • کلیه مدارک در اتاق برابر اصل می گردد.
  • امور وارداتی به طور کامل ذکر گردد
  • برای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد.

 

مراحل اخذ کارت بازرگانی در رامسر

 

کلیه مراحل در سامانه کارت بازرگانی رامسر صورت می گیرد و بخشی از امور در اداره ثبت شرکتها و اداره مالیات نیز پیگیری میگردد.

 

نحوه شرکت در کلاسهای اتاق بازرگانی و اخذ نوبت در رامسر

 

پس از اخذ نوبت کلاس شخص در کلیه کلاسا باید در تاریخ تعیین شده حضور یابد و امتحان دهد و پس از قبولی ادامه روند صدور کارت در رامسر پیگیری گردد.

 

هزینه اخذ کارت بازرگانی در رامسر

 

کارت بازرگانی با توجه به نوع طبقه واریزی هایی در اتاق دارد که پس از صدور پیشنویس کارت به متقاضی اعلام می گردد.

 

زمان صدور کارت بازرگانی در رامسر

 

پس از انجام کلیه مراحل و تایید توسط اداره کارت صادر و صرفا به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

 

صدور کارت بازرگانی هوشمند در رامسر

 

در نهایت پس از پایان تایید ها و تحویل مدارک به اداره برای متقاضیان کارت بازرگانی هوشمند صادر می گردد.

 

 

تمدید کارت بازرگانی در رامسر

 

کارت بازرگانی بنا به زمان آن معمولا یکساله و 5 ساله ارایه می گردد که پس از اتمام تاریخ اعتبار آن باید تمدید گردد.

 

 

سایت ارشیا آماده ارایه هر گونه مشاوره در خصوص کارت بازرگانی در رامسر می باشد.

 

 

 

 

دفاتر پستی منتخب

اخذ کارت بازرگانی در تنکابن

 

مشاوره اخذ کارت بازرگانی در تنکابن

 

 مشاوره اخذ و تمدید کارت بازرگانی در تنکابن

 

بدیهی است جهت انجام هر گونه فعالیت تجاری در تنکابن باید نسبت به ثبت و اخذ کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی اقدام نماییم .باید توجه داشته باشیم کارت بازرگانی برای اشخاص و یا شرکتها صرفا با توجه به تایید اطلاعات آنها توسط اتاق بازرگانی صادر می گردد و افراد یا شرکتها نباید آن را به افراد و شرکتهای دیگر اجاره و یا انتقال دهند.کارت بازرگانی از جمله مدارک مهم شرکتها یا اشخاص می باشد. کارت بازرگانی فقط توسط اتاق بازرگانی تنکابن صادر می گردد.راهنمای ثبت گام به گام کارت بازرگانی و مراحل ثبت شرکت نیز به روشهای تعریف شده در سایت می باشد.

مشاوره در مورد کارت بازرگانی و آموزش تصویری کارت بازرگانی ما در نحوه صبت صحیح سامانه و تکمیل مدارک آن راهنمایی میکند . لازم به ذکر است برای شرکت در کلاسهای آموزش اتاق باید به آدرس اتاق بازرگانی در شهر خود مراجعه نماییم.نمونه اظهارنامه ثبت در سامانه هوشمند کارت بازرگانی را نیز می توانید از سایت کارت بازرگانی تهیه فرمایید.

 

شرایط اخذ کارت بازرگانی در تنکابن

 

کارت بازرگانی در تنکابن هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی صادر می گردد .در صورتی که کارت به نام شخص صادر گردد مدارک متقاضی ملاک است و در صورتی که به نام شرکت صادر گردد مدارک شرکت و مدیر عامل ملاک است.

 

مدارک اخذ کارت بازرگانی در تنکابن

 

الف) کارت بازرگانی حقوقی در تنکابن

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2- مدارک شرکت اساسنامه و شرکتنامه و تقاضا نامه و صورتجلسات و کلیه مدارک تاسیس شرکت برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-مدارک شناسایی و کارت ملی مدیر عامل دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

4-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

5- اصل و برابر اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

6- اصل و کپی برابر اصل کارت پایان خدمت برای آقایان

 

7-داشتن حداقل سن 23 سال تمام

 

8-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه – داشتن گردش حساب بالای شرکت

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

9-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

10- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

11-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

ب) مدارک کارت بازرگانی حقیقی در تنکابن

 

1-اصل گواهی موضوع ماده 186 قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی در سال جاری

 

2-مدارک شناسایی و کارت ملی متقاضی دو سری برابر اصل شده در دفتر اسناد رسمی

 

3-دو قطعه عکس جدید ( تمام رخ – ساده – رنگی و با پشت زمینه سفید )

 

اصل مدرک تحصیلی معتبر ( حداقل دیپلم )- مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد

 

4- کپی برابر اصل کارات پایان خدمت برای آقایان

 

5-داشتن حداقل سند 23 سال تمام

 

6-اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم های ارائه شده توسط شرکت ارشیا قابل قبول است )با مهر و امضا ی رییس شعبه

 

  • در شهرستانها حساب جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم ها باشد مورد قبول است

 

7-ارائه یکی از مدارک زیر الزامی است

 

  • اصل سند مالکیت 4 دانگ به نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه محضری معتبر نام متقاضی و آدرس متقاضی
  • اصل اجاره نامه هلوگرام دار دارای کد رهگیری به نام متقاضی و آدرس متقاضی

 

8- مدرک تولیدی از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی

 

9-ارائه کد اقتصادی جدید و یا ارائه تاییدیه کد اقتصادی مبنی بر ارائه کد اقتصادی

 

10-پلمپ دفاتر شخصی

 

سامانه ثبت کارت بازرگانی در تنکابن

 

سامانه کارت بازرگانی جهت صدور کارت بازرگانی هوشمند جهت تسهیل اخذ کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی تنکابن راه انازی گردیده و ثبت نام صرفا از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

 

از جمله نکات مهم در صدور کارت بازرگانیمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمندان دولت نمی توانند کارت بازرگانی دریافت کنند.
  • ارائه حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است .
  • برای هر واحد ملکی فقط یک کارت صادر می گردد.
  • حضور متقاضی در کلاسها بر حسب مدرک تحصیلی پس از مراجعه به اتاق الزامی است .
  • کلیه مدارک در اتاق برابر اصل می گردد.
  • امور وارداتی به طور کامل ذکر گردد
  • برای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد.

 

مراحل اخذ کارت بازرگانی در تنکابن

 

کلیه مراحل در سامانه کارت بازرگانی تنکابن صورت می گیرد و بخشی از امور در اداره ثبت شرکتها و اداره مالیات نیز پیگیری میگردد.

 

نحوه شرکت در کلاسهای اتاق بازرگانی و اخذ نوبت در تنکابن

 

پس از اخذ نوبت کلاس شخص در کلیه کلاسا باید در تاریخ تعیین شده حضور یابد و امتحان دهد و پس از قبولی ادامه روند صدور کارت در تنکابن پیگیری گردد.

 

هزینه اخذ کارت بازرگانی در تنکابن

 

کارت بازرگانی با توجه به نوع طبقه واریزی هایی در اتاق دارد که پس از صدور پیشنویس کارت به متقاضی اعلام می گردد.

 

زمان صدور کارت بازرگانی در تنکابن

 

پس از انجام کلیه مراحل و تایید توسط اداره کارت صادر و صرفا به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

 

صدور کارت بازرگانی هوشمند در تنکابن

 

در نهایت پس از پایان تایید ها و تحویل مدارک به اداره برای متقاضیان کارت بازرگانی هوشمند صادر می گردد.

 

 

تمدید کارت بازرگانی در تنکابن

 

کارت بازرگانی بنا به زمان آن معمولا یکساله و 5 ساله ارایه می گردد که پس از اتمام تاریخ اعتبار آن باید تمدید گردد.

 

 

سایت ارشیا آماده ارایه هر گونه مشاوره در خصوص کارت بازرگانی در تنکابن می باشد.

 

 

 

 

دفاتر پستی منتخب

روزنامه رسمی

رهگیری پرونده ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

ثبت شرکت سهامی خاص :
اطلاعیه ها و اخبار
نظرسنجی
به نظر شما مناسب ترین شرکت برای شروع فعالیت اقتصادی کدام شرکت می باشد ؟
شرکت محدود
شرکت خاص
موسسه
شرکت تعاونی
ثبت شرکت در سراسر ایران
پشتیبانی ثبت ارشیا
||کرکره برقی|ایزوگام|کفسابی