به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403

خدمات حسابداری در عباس آباد

خدمات حسابداری در عباس آباد 

 

خدمات_حسابداری_در _عباس آباد

   

همواره افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد شغل ها و استارت آپ های جدید در عباس آباد هستند. خدمات حسابداری در عباس آباد از جمله مواردی است که در مشاغل مختلف باید به آن توجه نمود با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها از آن استفاده نمود. 

با توجه به شرایط و نوع کسب و کارها ممکن است راه اندازی کسب و کار در عباس آباد به صورت شخصی ( حقیقی ) و یا به صورت شرکتی ( حقوقی ) باشد.

 افرادی که به صورت شخصی قصد راه اندازی حرفه ای را در سراسر کشور و همچنین عباس آباد دارند ، پس از آماده سازی محل فعالیت و تجهیزات و ملزومات مورد نیار نسبت به اخذ جواز تاسیس یا جواز کسب از واحدهای نظارتی مربوطه اقدام نماید و سپس فعالیت خود را آغاز نماید . 

در مقابل افرادی که به صورت حقوقی قصد شروع فعالیت در عباس آباد را دارند در ابتدا پس از آماده سازی محل فعالیت باید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و از میان انواع مختلف شرکتها که در سراسر کشور و همینطور خیابان عباس آباد ثبت می گردند می توان به شرکت مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت مادر و تخصصی ، هلدینگ و انواع موسسات می توان اشاره نمود. پس از طی نمودن مراحل ثبت تاسیس شرکت می توان کسب و کار مورد نظر را آغاز نمود. 

اما دقت نمایید زمانی که شخص یا شرکتی در محله عباس آباد قصد شروع فعالیت خود را دارد باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی به صورت حقیقی و یا حقوقی اقدام نماید و در صورتی که دارای پرسنل می باشد نیز باید نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی در عباس آباد اقدام نماید .

به نظر می رسد شرایط آماده شروع حرفه است اما در این میان باید از زمان تاسیس شرکت یا شروع فعالیت کلیه رویدادهای  مالی و مالیاتی شرکت یا اشخاص در محدوده عباس آباد ثبت گردد. تا در طول عمر فعالیت شرکت با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن اعضا یا شرکت و یا غیر فعال شدن مواجه نگردیم. 

موسسه ارشیا آماده ارائه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به صورت غیر حضوری در سراسر کشور می باشد . 

حال این سوال مطرح است که حسابدار استخدام کنیم یا از موسسات خدمات مالی کمک بگیریم ؟

ما پاسخ شما را می دهیم

به جهت هزینه هایی که یک کارمند با حضور خود در واحد اقتصادی ایجاد می نمایدو با توجه به الکترونیکی شدن بیشتر عملیات مالی و مالیاتی در سراسر کشور بهتر است از نیروهای دور کار یا موسسات مالی استفاده گردد. 

از جمله مزایای ارائه خدمات مالی به موسسات مالی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- صرفه جویی در هزینه و زمان

۲- تسلط بیشتر در انجام امور

۳- داشتن زمان کافی جهت انجام امور و بررسی های مالی

۴- فراهم نمودن ملزومات مورد نیاز توسط موسسه

۵- خروجی های مناسب و به صرفه

  

انواع خدمات حسابداری موسسه ارشیا  

 

انجام امور مالی و مالیاتی در سراسر کشور

   

اخذ کد اقتصادی 

جهت انجام امور مالیاتی و مالی و دسترسی به سامانه های مالیاتی باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام گردد و پس از انجام تشکیل پرونده و ثبت نام های اولیه و رسیدن به موقعیت مطلوب مالیاتی که اصطلاحا موقعیت 45 یا 4 نیز می گویند می توانیم از کلیه سامانه های مالی و مالیاتی استفاده نماید . 

ثبت نام ارزش افزوده 

جهت ارسال معاملات فصلی و گزارشات فاکتورها با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید دراداره مالیات تشکیل پرونده دهیم و پس از تشکیل پرونده و ثبت نام می توانیم نسبت به ارسال گزارشات فصلی در زمان های مختلف اقدام نماییم. 

فرم های حسابداری 

فرم های حسابداری برگه هایی هستند که به کار حسابداران نظم می بخشد و قدرت تجزیه و تحلیل برای اقشار مختلف را فراهم می نماید با وجود فرم های حسابداری امکان مرتب شدن و دسترسی راحت به ثبت اطلاعات وجود دارد از انواع فرم های حسابداری می توان به فرم هزینه های بدون فاکتور ، فرم تنخواه گردان ، فرم مرخضی ، فرم مأموریت ، فم ایاب و ذهاب ، فرم درخواست خرید کالا از انبار و ... اشاره نمود.  

راه اندازی نرم افزارهای مالی 

راه اندازی کاملترین نرم افزار جهت حرفه مورد نظر در عباس آباد صورت می پذیرد که راه اندازی نرم افزار به دو شکل نصب در سیستم موسسه مالی و یا تحویل و نصب قفل در سیستم شرکت مورد نظر قابل انجام است و جهت ثبت اسناد و انجام امور مالی استفاده می گردد. 

نظارت بر فعالیت های شرکت 

موسسه حسابداری در برهه های زمانی مختلف می تواند بر فعالیت های شرکتها و اشخاص در عباس آباد نظارت نماید و هر گونه پیش فاکتور ، فاکتور ، قرارداد ، که صورت میگیرد مطابق قوانین اداره مالیات تنظیم گردد. 

صدور اسناد حسابداری 

پس از وقوع یک رویداد مالی از جمله هزینه ، خرید ، فروش و سایر موارد دیگر باید ابتدا طبق مدارک مثبته کلیه رویدادها ثبت گردند و پس از صدور سند به صورت روزانه انجام گردد و دقت گردد که اسناد دارای شماره سریال به ترتیب باشد . 

تحریر دفار روزنامه و کل

جهت تحریر دفتر کل و روزنامه در محدوده عباس آباد باید دقت گردد که دفاتر توسط اداره ثبت شرکتهای شهر مربوطه پلمپ شده باشد و بدون اشتباه تحریر گردد . بهتر است نوشتن دفاتر از روی اسناد حسابداری انجام پذیرد. 

ارسال گزارشات معاملات فصلی 

هر 3 ماه یکبار لیست کل فروش و خرید و قراردادها و اجاره به اداره مالیات تحت عنوان گزارشات فصلی منطقه عباس آباد ارائه گردد که این گزارش ها حتما باید در زمان مشخص شده به اداره ارائه گردد در غیر اینصورت مشمول جریمه می گردد. 

ارسال لیست بیمه 

ارسال لیست بیمه جهت پرسنل که برای آنها توسط شرکت بیمه لحاظ گردیده باید به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی تسلیم گرددو فیش واریزی دریافت و مبلغ لیست بیمه پرداخت گردد . 

گزارش فصلی مالیات بر ارزش افزوده 

گزارش سه ماهه ارزش افزوده در عباس آباد باید در زمان خود به اداره مالیات ارائه گردد به این نحو که کلیه فاکتورهای خرید و فروش به تفکیک و با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده باید پس از پایان یک فصل در مهلت قانونی 15 روزه ارائه گردد به طور مثال گزارش خرید و فروشهای فروردین ، اردی بهشت ، خرداد باید در مهلت قانونی یعنی اول تیر تا 15 تیر به اداره مالیات ارائه و فیش اخذ و نسبت به پرداخت اقدام گردد. 

فاکتور رسمی 

اغلب شرکتها و افرادی که قصد انجام امور اقتصادی در عباس آباد را با آنها را داریم جهت خرید و فروش های خود باید از فاکتور رسمی که مورد قبول اداره مالیات هستند استفاده نماید. فاکتور رسمی باید دارای شماره سریال چاپی ملخی باشد و در عناوین آن  اطلاعات خریدار و فروشنده به صورت کامل از جمله نام شرکت یا شخص ، شماره ملی یا کد اقتصادی ، شماره ثبت ، آدرس ، کد پستی و تلفن درج گردیده باشد و در شرح آن نیز عنوان کالا مبلغ و تعداد واحد ، مبلغ کل و احتساب مالیات فوق نهایی گردد. 

اظهارنامه مالیاتی 

اظهارنامه مالیاتی در واقع لیست انجام کلیه امور مالی در طی یک سال مالی و اخذ کد اقتصادی می باشد که سال مالی مطلوب که اکثر افراد از آن استفاده می نماید اول فروردین هر سال تا پایان اسفند هر همان سال است که تا تیر سال بعد جهت ارسال اظهارنامه باید اقدام گردد. اظهارنامه به دو شکل اظهارنامه عملکرد یا عدم کارکرد قابلیت ثبت دارد که باید در بازه زمانی مربوط به اداره مالیات ارائه گردد مبلغی که به عنوان مالیات ابرازی درج می گردد تا یک هفته باید فیش اخذ شده به اداره مالیات ارائه گردد. 

دفاع مالیاتی 

در زمان رسیدگی به پرونده واحد اقتصادی ممیز مالیاتی مربوط به شخصیا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار می نماید و توسط دعوتنامه تایمی را مشخص می نماید تا شخص سا شرکت فوق دفاتر مالی ، پرینت حساب شرکت ، اجاره نامه ، اسناد مالی و فاکتور و ...را به اداره ارائه تا پرونده مالی بررسی گردد و در نهایت مالیات قطعی جهت دوره مالی مورد نظر صادر گردد. 

مالیات تکلیفی 

مالیات تکلیفی مالیاتی است که بر روی مبلغ اجاره واحد اقتصادی لحاظ می گردد که مبلغ اجاره بر مبنای درصدهای موجود محاسبه و میزان مالیات پرداختی واحد اقتصادی مشخص می گردد و باید فیش مورد نظر از اداره مالیات دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام گردد..

 

موسسه ارشیا امکان ارائه کلیه خدمات شرکتها از جمله ثبتی و مالیاتی و مالی در عباس آباد و سراسر کشور را دارد .

جهت اطلاع از شرایط اجرا و سایر موارد جهت کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط  باشد .

 

رده بندی ها بر مبنای میزان فاکتور و فعالیت واحد اقتصادی در سه بخش پایه ، متوسط ، وسیع طبقه بندی می گردد.

 

 

 

                                                                                                                                               

تماس با ثبت شرکت ارشیا

موضوع : مقالات

تاریخ : 21-07-1401, 21:00

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

مشاوره ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

موضوعات پرکاربرد ثبتی :
ثبت شرکت در سراسر ایران

ثبت شرکت در تهران
تماس
واتس آپ
موبایل
کرکره برقی پارکینگدرب ضد سرقتصندلی پلاستیکی , کاشت مو , مزوتراپی