به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : یکشنبه ، 29 مهر 1397

سامانه ۱۶۶۶سازمان بیمه سلامت پاسخگوی شکایات بیمه‌شدگان

سامانه ۱۶۶۶سازمان بیمه سلامت پاسخگوی شکایات بیمه‌شدگان

 

مهندس جواد مهراندیش در این باره گفت: این سامانه در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان و همچنین خدمت رسانی بیشتر به آنان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: حوزه سلامت شامل سه رکن ارتقاء شاخص‌های سلامت، رضایتمندی و حفاظت مالی از مردم است که بیمه سلامت در هر سه مقوله مذکور ایفای نقش می‌کند.

مهراندیش ادامه داد: تخصیص منابع به بیمار نیازمند و همچنین نحوه ارائه خدمت درست و بهینه به بیمه‌شدگان باعث ارتقاء شاخص‌های سلامت در کشور می‌شود، زیرا بیمه سلامت به عنوان وکیل بیمه شدگان با نظارت کمی و کیفی بر خدمات ارائه شده به آنها، مبانی رضایتمندی آنان را فراهم ساخته و در نهایت با ایفای نقش مناسب در مهم‌ترین وظیفه خود که همانا حمایت از بیماران و مردم برای دریافت خدمات سلامت است، حفاظت مالی لازم را تامین می‌کند.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف سازمان‌های بیمه‌گر پایه به عنوان یکی از اضلاع مهم بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمت به تنهایی نمی‌توانند نتایج لازم را کسب کنند، ولی در همکاری و مناسبات متقابل با دو ضلع دیگر این مثلث هستند و در این زمینه به سهولت می‌توانند رضایتمندی مردم را به دست آورند که در این میان راه‌اندازی مرکز تماس مردمی ۱۶۶۶ یکی از راه‌های ارتباطی برای رسیدن به اهداف تعریف شده است.

مهراندیش افزود: در حوزه ارائه خدمت به بیمه شدگان نسبت کارکنان این سازمان به بیمه شدگان یک در هزار است؛ به طوری که ما به ازای هر ۱۰ هزار بیمه شده یک کارمند داریم. همچنین نسبت مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان نیز یک در هزار است؛ یعنی به ازای هر هزار نفر بیمه شده ما یک مرکز طرف قرارداد داریم؛ بنابراین با این وسعت و گستردگی ۴۲ میلیون نفر بیمه شده در کل کشور، ۴۲ هزار مرکز طرف قرارداد و ۴۰ هزار و ۲۰ همکار در سازمان بیمه سلامت ایران به صورت کشوری، امکان ارتباط مستمر و نظارت کمی و کیفی برای رسیدن به اهداف سازمانی وجود ندارد؛ بنابراین تنها راه ایجاد یک ارتباط متقابل و دوجانبه کانال ارتباطی، حوزه IT و مخابراتی است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، مهراندیش اذعان داشت: نرم افزارهای متفاوت از قبیل اینترنت، خط‌های تلفن و سامانه‌های ارتباطی کمک زیادی به ما خواهند کرد تا بتوانیم با این قشر عظیم از مراکز ارائه دهنده خدمت و بیمه‌شدگان ارتباط برقرار کنیم.

رئیس مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی بیمه سلامت با بیان اینکه سامانه ۱۶۶۶ در راستای رسیدن به اهداف سازمانی، توانمندسازی بیمه‌شدگان و همچنین ارائه خدمات یکپارچه درمانی به بیمه‌شدگان راه‌اندازی شده است؛ افزود: نرم‌افزارهای متفاوت از قبیل اینترنت، خط‌های تلفن و سامانه‌های ارتباطی کمک زیادی به ما خواهند کرد تا بتوانیم با این جامعه بزرگ از مراکز ارائه دهنده خدمت و بیمه شدگان ارتباط برقرار کنیم.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

 

 

موضوع : اخبار روز

تاریخ : 13-05-1397, 15:00

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

رهگیری پرونده ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

ثبت شرکت سهامی خاص :
اطلاعیه ها و اخبار
نظرسنجی
به نظر شما مناسب ترین شرکت برای شروع فعالیت اقتصادی کدام شرکت می باشد ؟
شرکت محدود
شرکت خاص
موسسه
شرکت تعاونی
ثبت شرکت در سراسر ایران
پشتیبانی ثبت ارشیا
||کرکره برقی|ایزوگام|کفسابی