به پرتال ثبت شرکت ارشیا خوش آمدید امروز : یکشنبه ، 29 مهر 1397

چطور مشتری را شاد کنیم؟

معرفی کتاب

چطور مشتری را شاد کنیم؟

» سرویس: بازار - خبر بازار

مشتری توقع زیادی ندارد. با یک لبخند شما راضی میشود. اگر مشغول پاسخگویی به مشتریهای دیگرتان هستید، با یک لبخند و سری که تکان میدهید، متوجه میشود که برای او ارزش قائل هستید و رعایت نوبت او را خواهید کرد. 86 درصد مشتریها به همین اندازه قانع هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کتاب «راههای ساده برای شاد کردن مشتری» نوشته پرومد باترا و با ترجمه طوبی یکتایی، در قالب 18 دستورالعمل به خواننده شیوههای برقراری ارتباط موثر با مشتریان را میآموزد.

نویسنده «راههای ساده برای شاد کردن مشتری» در مقدمه آورده است که در این کتاب، راههای ساده برای عرضه و فروش و خدمات ارایه شده تا رضایت مشتری هرچه بیشتر جلب شود. پرومود باترا، دستورالعملهای کتاب را حاصل 30 سال تجربه و تلاش خود دانسته که نتیجه خوبی هم برای او در پی داشته است.

در بخشی از این کتاب آمده است: اولین راه جلب مشتری این است که خودمان شخصا مشتری را ملاقات کنیم. در میان کاسبها یک ضربالمثل معروف است که میگوید: اگر مشتری خود را در نیابی یقین بدان که از دکان رقیب شما سر در میآورد. باید از هر فرصتی استفاده کنید تا با مشتریها ملاقات کنید. خود را بیجهت از مشتری پنهان نکنید. پشت میز خود را مشغول نکنید. از خلوت خود بیرون بیایید و با مشتریان قاطی بشوید. اگر مشتری فکر کند که دسترسی به صاحب کار مشکل است یقین بدانید که در معاملات خود تجدید نظر میکند.

«راههای ساده برای شاد کردن مشتری» را کتابسرای تندیس با قیمت 2000 تومان راهی بازار نشر کرده است.

انتهای پیام

تماس با ثبت شرکت ارشیا

موضوع : اخبار » تیتر اخبار » خبرگزاری ایسنا

تاریخ : 27-09-1393, 20:33

 

تمامی نظرات در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود

ارسال نظر


روزنامه رسمی

رهگیری پرونده ثبت شرکت
دفاتر پستی منتخب

ثبت شرکت برای اتباع خارجی

ثبت شرکت سهامی خاص :
اطلاعیه ها و اخبار
نظرسنجی
به نظر شما مناسب ترین شرکت برای شروع فعالیت اقتصادی کدام شرکت می باشد ؟
شرکت محدود
شرکت خاص
موسسه
شرکت تعاونی
ثبت شرکت در سراسر ایران
پشتیبانی ثبت ارشیا
||کرکره برقی|ایزوگام|کفسابی